החולונים שבים למקומם
אבנר סמיד ,22/10/2007

אבנר סמיד בטור לכבוד חזרתה של "חו-לו-ניה" לליגה הראשונה.

השד הטוב מביט מלמעלה
בין הדברים המרכזיים שקרו בחודשים האחרונים, היה מותו של גדול שחקני הפועל חולון עפר אשד. בתור ילד ששמעתי על שחקן העבר הזה של חולון חשבתי שמשמעות שם המשפחה היא "השד" ומסתבר שהוא באמת היה סוג של שד, אבל שד חיובי וטוב. זכור לי כי במשחק שהיה אמור להיות משחק העליה של חולון מול עפולה ניגש אלי כתב של "וואללה" ושאל אותי: "אבנר איפה יש כאן מישהו מעניין לראיון?" הראיתי לו את עפר אשד ואמרתי לו אתה רואה אותו זה עפר אשד, יותר מזה לא הייתי צריך להרחיב את הדיבור. הפעם הראשונה והאחרונה בה שוחחתי איתו היתה מחוץ לאולם הפחים לפני שהתחיל המשחק אז זכיתי ללחוץ את ידו בהרגשה ממשית של ילד שפוגש את אחת האגדות עליהן גדל. עפר מוטב מאוחר מאף פעם, יהי זכרך ברוך.


גוט ורוט
מה המשותף לדני גוט ולמורן רוט? נכון מאוד, שניהם היו נציגי הפועל חולון באליפות אירופה. מה הקשר של דני גוט לחולון ולאליפות אירופה? אז ככה, דני גוט התחיל את האליפות בתור המנהל המקצועי של חולון וסיים אותה בצוות הנבחרת הרוסית, כאלוף אירופה. ניתן לציין כי במהלך האליפות הובהר כי יעבוד בשנה הקרובה באפס פילזן ולא בחולון, אך זה פרט שולי.
מורן רוט זכה להיות שחקן חולון בנבחרת לראשונה מאז עשה זאת... (משה מזרחי?) אמנם מורן כמעט ולא שיחק באליפות ובכל זאת לאחר שנים לא מעטות, לפחות שש, שוב יש לחולון נציג בנבחרת הלאומית.
ולאחר כתיבת הטור הצטרף גם עמית תמיר איש הנבחרת אל הקבוצה.


קולג' קיבוצי-חולוני
ואם כבר מדברים על חולוניה אז נדמה שזו הולכת להיות אחת הקבוצות שיהיה יותר כיף לראות אותה בליגה, בתחילה נדמה שהיא דומה לקולג' עם אמריקאים וצעירים האמריקאים: מאליק דיקסון, טוני ווישהאם, פי.ג'יי טאקר, אריק קמפבל וצ'סטר סימונס, המתאזרחים: כריס ווטסון, לארי הורביץ, ראיין לקסר וג'ורדן קארדוס והצעירים: מורן רוט וגוני יזרעאלי (שהוא גם קיבוצניק) אליהם מתווסף הקיבוצניק אבישי גורדון, הסמל והנשמה החולונית ליאור לוי וממש בימים אלו הצטרף הסנטר עמית תמיר, איך שאני כבר מחכה לפתיחתה של הליגה.



סיקור חולוני ב"ספסל"
למגחכים על הסיקור החולוני שימו לב: ב"מעריב" מלבד הסיקור על הקבוצות יש שלושה עמודים עם מיקי דורסמן, דבר שפניני והלפרין יחד מקבלים , לשאר הקבוצות אין סיקור מורחב. וב"ידיעות" מלבד העמודים שהוקדשו לכל קבוצה, מליניאק מספר על חולון בשני עמודים, מה שמקבל טפירו מבני-השרון ומה שמקבלים ששון ומוריס יחד! ולשאר הקבוצות אין כזה דבר. ללא ספק חולוניה תהיה משב רוח צעיר ורענן לליגה העייפה. השנה גם ב"ספסל", צפוי לצוץ כתב חולוני חדש...


אלירן הלאומי של ספסל
ברצוני לשבח בהזדמנות זו את אלירן כהן, עמיתי ב"ספסל", אשר ממשיך שנה שניה בעריכת הליגה הלאומית ומקפיד לעדכן על הנעשה בקבוצותיה, אפילו בזמן הפגרה. סחתיין אלירן, והלוואי שתרווה נחת מקבוצתך האהודה.


עדכון קבוע לשידורי ספורט
לפני למעלה משבע שנים התחלתי להוציא בקיבוצי את מוסף הספורט הטלויויזיוני ה"מוספורטלויזיוני" ובחודשים האחרונים העליתי ב"תפוז" בלוג ובו אני מעדכן את שידורי הספורט. פעם בשבוע בד"כ בחמישי או שישי יוצאת מהדורה שבועית ולאורך השבוע מגיעים עדכונים שוטפים. ניתן להירשם בחינם ואז בכל עדכון שיוצא תעודכנו למייל שלכם.
לצפיה בבלוג והרשמה אליו לחצו כאן











כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםלאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();