לא יכול לישון
אבנר סמיד ,21/05/2006

את הערב והלילה של מוצ"ש העברתי בניסיון להעביר את הזמן תוך שאני במתח רב, האם מחר סופסוף נגיע (קבוצתי ואני) אל המנוחה והנחלה.

איזה מתח? איזה לחץ? מי בכלל יכול להירדם עכשיו? בצהריים דיברתי עם לזרוס והוא סיפר לי על ההתארגנות וההתרגשות שיש בעיר לקראת המשחק הגדול של הערב. אחה"צ שוחחתי עם רמי, חבר מהצבא אשר גר בחולון והולך איתי למשחקים רבים. בערב הזמנתי את איציק קרוב משפחה מחולון, לבוא איתי למשחק ולהיות חלק מהחויה האדירה שצפויה במשחק ובלילה התקשרתי אל יניב, האיש שמחזיק את אתר הקבוצה וביקשתי ממנו שיריץ את הזמן קדימה. מה הוא לא מבין? אני לא מסוגל לעמוד במתח הזה.
מחר בבוקר יש לי עבודה ואני לא רואה איך אני מצליח לתפקד בה, כשסביר להניח שבראשי יסתובבו כל היום מחשבות בנוגע למשחק החשוב של קבוצתי האהובה (כן אני אוהד את הפועל חולון, אם למישהו יש בכלל ספק בנושא). אבל מה אני מדבר על יום העבודה של מחר, השעה כרגע 0:30 ואני לא רואה את עצמי נרדם, אז על איזו עבודה אנחנו מדברים? הערב ניסיתי ללכת לישון מוקדם וכשראיתי שזה לא מצליח, קפצתי לבקר את קלרי ויניב, זוג חברים מהקיבוץ, לפני קרוב לשעה חזרתי מהם ועדיין אני לא רואה את עצמי בכיוון של שינה, אוי המתח הזה, אז אמרתי אם אני לא נרדם, לפחות אני אתעד את תחושותיי כשאני בטוח שישנם לא מעט אוהדים של חולון אשר מרגישים כמוני.
יש התרגשות גדולה באויר ואני אומר לכם את ממקום מושבי, כשישים ק"מ מחולון העיר, כן זה המרחק הפיזי שמפריד בין העיר חולון לאוהד שלה מקבוץ גבים, אך המרחק הרגשי בינינו הוא כמעט אפס, למרות שהיו לנו עליות ומורדות ביחסים, בסופו של דבר אנו נשארים ביחד. למרות המרורים הרבים שהיא האכילה אותי, לא חשבתי אפילו לרגע להחליף אותה באף אחת אחרת ויש לי תקווה גדולה, שהפעם היא תגרום לי לשמחה רבה. רק שלא יבואו האורחים הללו מעפולה ויקלקלו לנו את כל החגיגה, הרי אחרי הכל אנחנו המארחים ולא יפה להרוס למארחים, את החגיגה שהם מארגנים.
בנקודה זו נגמר לי דף הטיוטא עליו כתבתי טור זה ובו רשמתי שעכשיו אני אחזור לישון כמשפט אחרון: לילה טוב חולון. ועכשיו במחשב אני מוסיף: הלוואי חולון שתקומי לשבוע שאותו תסיימי במקום הראשון.

שלך תמיד
אבנר סמיד







כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();