המשחק הבא
 נבחרת העתודה גברים בלגיה :נגד
19/08/2012 :תאריך






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

נבחרת העתודה גברים
המשחק האחרון - אליפות אירופה עד גיל 20 גברים

תוצאה נבחרת העתודה גברים 60 - נבחרת העתודה גברים סרביה 88

עתודה: מסיימים במקום ה- 12

פתיחה אדירה לאליפות אירופה שכללה נצחונות על פינלנד וצרפת, הסתיימה בטעם מעט חמצמץ, אחרי ההפסד של נבחרת העתודה לנבחרת סרביה - 88:60. החבורה של דן שמיר חוזרת הביתה מאוכזבת, אולם בסך הכל עמדה במטרות שהציבה לעצמה: השארות בדרג א'.


עוד שנה בא'
נבחרת העתודה גברה 89:93 על נבחרת בלגיה ועלתה למשחקי הדירוג 9-12 באליפות אירופה עד גיל 20, מה שמבטיח לה עוד עונה בדרג א'. דניאל קופרברג הוביל את קלעי הנבחרת עם 28 נקודות, 18 לצוף בן משה ו17 לאור לאומי. היריבה הבאה: המנצחת בין הונגריה לשוודיה.

עתודה: הולכים למשחקי הדירוג

רבע ראשון נהדר של ישראל לא הספיק לה מול העומק והאיכות של גרמניה, ששלטה מתחת לסלים וניצחה 89:73 ועלתה לשלב רבע הגמר. ישראל תתמודד במשחקי הדירוג על הזכות להשאר בדרג א', ותפגוש את נבחרת בלגיה ביום שישי הקרוב.


העתודה חטפה מספרד
אחרי רבע ראשון צמוד, הנבחרת הישראלית פשוט הפסיקה לשחק ועם יותר מידי איבודים ומשחק מפוזר ב3 הרבעים הבאים ראתה את ספרד בורחת לניצחון. בעקבות ההפסד ישראל מסיימת את הבית במקום ה-3 ותפגוש בשמינית הגמר את גרמניה.
ניצחון שני ברציפות לעתודה
משחק ענק של נבחרת העתודה של ישראל שהביסה 86:66 את נבחרת צרפת כנגד כל הציפיות וסימנה ניצחון שני מתוך שני משחקים באליפות אירופה. 5 שחקנים קלעו בדאבל פיגרס, בראשם 21 לקופרברג ו12 להובר. המטרה הבאה: ספרד.
ניצחון במשחק הפתיחה לנבחרת העתודה
ניצחון ראשון לנבחרת העתודה של ישראל באליפות אירופה. לאחר משחק הפכפך כשבמהלכו היתרון עובר מצד לצד לא מעט פעמים, חניכיו של דן שמיר הצליחו לסיים את המשחק בטעם טוב עם ניצחון 81:72. בלאט הוביל עם 22 נק'. לאומי (13 נק') וקופרברג (12 נק') קלעו גם הם בדאבל פיגרס.
נבחרת העתודה מודל 2016
לאחר חודשים רבים של אימונים, נבחרת העתודה תחל בשבת את אליפות אירופה עד גיל 20 דרג א'. עם נחיתות בגובה, אך מנגד הרבה כוח רצון ולחימה ינסו חניכיו של דן שמיר לשרוד קיץ נוסף בדרג הראשון. לפניכם נבחרת העתודה מודל 2016.
נבחרת העתודה זכתה בטורניר ארבע האומות
נבחרת העתודה של ישראל השלימה ניצחון שלישי מתוך שלושה משחקים בטורניר ההכנה לקראת אליפות אירופה, הפעם על הרוסים בתוצאה 97:62. דניאל דנינו להט עם 28 נק'. בתחילת חודש יולי תצא הנבחרת לטורניר הכנה אחרון שיתקיים באיטליה.
ניצחון נוסף לעתודה בטורניר ההכנה
נבחרת העתודה של ישראל סימנה וי נוסף ביום השני של טורניר ההכנה, שהתקיים היום במטרווסט רעננה. הכחולים לבנים הביסו 85:63 את גיאורגיה החלשה. ארצי, קופרברג ובלאט בלטו אצל דן שמיר. מחר (חמישי) בשעה 20:45 באולם זיסמן ברמת גן תפגוש הנבחרת את רוסיה למשחק האחרון בטורניר.
ניצחון קליל לנבחרת העתודה
נבחרת ישראל עד גיל 20 פתחה אתמול (שלישי) את טורניר ההכנה הראשון שלה בניצחון מרשים 76:49 על הולנד. כבר מהפתיחה הישראלים שלטו ולא נתנו יותר מידי צ'אנסים לנבחרת האורחת. קופרברג (12 נק' ו- 7 ריב') ושארפ (12 נק') בלטו. הטורניר התקיים באולם זיסמן בר"ג. היום (רביעי) ישראל תשחק בשעה 16:15 באולם מטרווסט ברעננה מול גיאורגיה.