מכתב סליחה על שנאת חינם
אבנר סמיד ,12/11/2007

אבנר סמיד, אוהד הפועל חולון מתנצל בפני המאבטח יואב ליצשטיין, הבעלים מיקי דורסמן סמלי העבר עפר אשד, ישראל אלימלך וכל מי שהפועל חולון מזוהה עמו ומבקש אל תכלילו אותנו בשיפוט קולקטיבי.

בקשות סליחה
מיקי, סליחה בשם אוהדי חולון על שזו התודה שקיבלת על כך שהחזרת את הקבוצה אחרי שנים רבות מדי עבורה בליגות המשנה אל ליגת העל. סליחה על כך שבנית סגל מצויין העונה ומישהו מנסה להחריב את עבודתך.
סליחה שעשית מבצע צבאי מדהים כדי שטאנוקה בירד ישחק במלחה, דאגת שיעבור בדיקות רפואיות בנתב"ג, שמנהל הקבוצה יגיע לאיגוד בזמן כדי שהוא ישחק כבר במלחה ומישהו דאג להחריב את המשחק הזה. בשם אוהדי חולון האמיתיים אני מרשה לעצמי לבקש ממך סליחה גדולה.

אני מבקש סליחה מעפר אשד היושב ביציע הכבוד בעולם הבא ומישראל אלימלך המלך החולוני שעל חולוניה שלו גדלתי, על כך שזה מה שקורה כעת סביב קבוצתכם האהובה שהייתם הסמלים הגדולים המזוהים איתה.


הערה למתנפל(ים)
מספר מלים לדני קליין והדברים הבאים אינם באים חלילה וחס להצדיק את המעשה הנורא: ההיתממות שלך אתמול בערב יכולה להרתיח - הוצאתם לאוהדי חולון את הנשמה כשנתתם להם בשבוע שעבר 150 כרטיסים במקום 225 שהגיעו להם רק לאחר שפנו לפמנהלת הליגה הועלתם בטובכם לתת להם את הכמות אשר מגיעה להם כחוק. לאחר מכן כשהם הגיעו לאולם, הושבתם אותם ביציע מרוחק, למרות ששילמו ממיטב כספם על הכרטיסים. מה שבטוח אתה לא דאגת להרגיע את האווירה. ולהזכירך המאבטחים והשומרים שאתה העסקת אתמול בערב, הם ולא מאבטחים ששכרה חולון, לא מצאו את הדבר שלשמו שילמת להם, מי ששילם כסף הובטח לו שהפועל ירושלים הקבוצה לה אתה שייך תשמור עליו. ההקבלה שאתה עושה בין מיקי דורסמן לבינך של "מי שאוהד שלו זרק - עליו לעזוב את הקבוצה" אינה במקומה, בירושלים למיטב ידיעתי ארקדי גאיידמק הוא שמביא את עיקר הכסף לקבוצה ולא אתה. אגב דני, נדמה לי שאם אשאל לדוגמא את שמעון מזרחי מה דעתו על קהל האוהדים של הפועל ירושלים, אתה לא תאהב את תשובתו ואני מוכן לעשות את הניסוי הזה, בטח אם תמשיכו אתה ואנשיך בירושלים להכליל את אוהדי חולון כ"רוצחים". אני ורוב אוהדי חולון לא רצחנו אף אחד והדברים שמיקי עושה במחלקת הנוער "סגול עולה" בטח לא מצדיקים שתדבר אליו כך. ותודה גם למר אוחיון מהגליל שנראה שהמכות הספורטיביות שחטף מחולון (איבודם של גורדון וסימונס והפסד ביתי בליגה), מעבירות אותו על דעתו והוא מחליט להכנס בקבוצה בכל הכח.


עצב רב
חבל שמשחק שהתפתח יפה בין שתי קבוצות אטרקטיביות מאוד עם קהל צבעוני וחיובי ברובו, מסתיים בצורה כל-כך מרגיזה. בתור מי שלא פעם הגיע למשחקים של חולון עם אנשים שאין להם כל קשר לקבוצה מחד ועם ילדים אותם ניסיתי להפוך לאוהדי הקבוצה מאידך אני דואג. על הטלויזיה בחדרי יש צעיף בד של הפועל חולון, לפני שבוע קניתי צעיף צמר של הקבוצה ותליתי אותו בכניסה של חדרי, את שני האחיינים שלי הסובבים את גיל השלוש כבר לימדתי את השיר על "איה - איה, חולוניה" ובהחלט קיימות כוונות עתידיות לקחת אותם, כשיגדלו קצת, למשחקי הקבוצה, אך דבר כמו מה שהיה אתמול מרתיע אותי מאוד. גם נערים שהבאתי מהקיבוץ למשחקים של חולון, כעת אני חושש להביאם, איך אהיה בטוח שישובו בשלום להוריהם? עצוב לי מאוד, לפני שבוע קיבלתי את תעודת "ליגת ווינר" לאולם בחולון ושמחתי לעצמי "איזה כיף, סופסוף אהיה במשחקי ליגת העל בחולון ובכל הארץ יבינו כמה הקבוצה היתה חסרה בליגה הבכירה." וכעת כבר אינני בטוח לכמה משחקים אסע העונה. היו לי מחשבות מלבד משחקי הבית לנסוע גם למספר משחקי חוץ, אך עכשיו, אולי ללא קהל חולוני, זה מרגיש לי שווה הרבה פחות. מלחה היה אחד המקומות בהם תכננתי להיות ובשל סיבות מסויימות לא נסעתי ואני מודה לאל על כך, ראיתי בטלויזיה את המשחק וניצלתי שלא הייתי חלק מהחויה הזו.


החלטות אופרטיביות
מה עושים הלאה? לדעתי הליגה צריכה להיות בהפסקה בשבוע הבא, גם אם לכמה קבוצות זה לא הכי נח, אבל קרה כאן דבר שצריך לזעזע גם את שש הקבוצות שמשחקיהן לא הוזזו השבוע. בהנחה שמדובר באוהד של חולון סביר שמגרש הבית יסגר למספר משחקים רב ואף ימנע מהאוהדים להגיע למשחקי חוץ, זהו עונש קשה בו הכלל נפגע ממעשה נפשע של הפרט, אך יתכן שזה ירתיע אנשים (שקשה לקרוא להם אוהדים) בעתיד. הערה חשובה: צריך לחשוב מה יקרה אם אדם מסויים יסתנן ויזרוק חזיז כדי לפגוע בקבוצה אותה הוא לא אוהד..


ליואב, המאבטח היקר
לסיום: רפואה שלמה ליואב המאבטח שנפגע קשות בידו - אין לי מלים מספיק טובות עבורך, בשם האוהדים האמיתיים של הפועל חולון אני מבקש סליחה ואבין בהחלט, אם לא תקבלה.






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונההחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();