שינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשני
אבנר סמיד ,17/12/2007

לפני שבוע אבנר סמיד נהנה מאוד לראות את חולון נגד מכבי, מהמשחק של חולון אתמול בראשל"צ הוא עדיין לא התאושש. מדוע ולמה? כנסו וקראו !

קסאם ראשון
ערב שבת: מדווח בחדשות על קסאם שנפל בקיבוץ במועצה האזורית שער-הנגב ופגע במפעל. הקיבוץ הוא גבים בו אני גר, המפעל הוא פולג בו עבדתי בעבר, סוג של פרופורציה.


האם אזלו הפרחים?
ציפיתי בתחילת המשחק לראות את ראשל"צ מכבדת את מורן רוט, מאליק דיקסון ומיקי דורסמן ששירתו אותה, בפרחים, להפתעתי זה לא קרה.


תוצאת המחצית 20:26 לראשל"צ
מה? כמה? אולי הכוונה לרבע אחד? חולון סיימה מחצית עם 20 נקודות בלבד? אם כך כנראה שמגיעים הפרחים (ופרחי) להגנה של ראשון לציון.


בועז רימון
ביום חמישי האחרון ראיתי במדור הטוטו של מעריב פרצוף מוכר, בועז רימון שגר פעם בקיבוצי רואיין בתחנת טוטו והנה הפלא ופלא במחצית המשחק בראשון את מי אני פוגש? בועז רימון כמובן, האיש שבעברו שיחק במספר קבוצות ביניהן ראשון-לציון ושער-הנגב (המועצה האזורית שלי), בועז סיפר לי שבדיוק נעזר בשלומי במדור הסטטיסטיקה של "ספסל" וגם ששמע על הקסאם שנפל על "פולג", המפעל בו גם הוא עבד.


יציע העיתונות
ברוב המגרשים יש לעיתונאים שולחן לכתוב עליו, בראשל"צ אין. יש שם כסאות סטודנטים עם מקום לכתוב, העניין הוא שמיקומם מתחת לסל וזה גורם לסיכון רב, שלא תמיד הביטוח בעבודה מכסה עליו. כשמאליק דיקסון, עף על הרקדנית, או כשהכדור עף ל"יציע" שלנו זה עלול היה להיגמר בצורה הרבה פחות טובה.


קסאם שני
בנסיעה בקו גבים -ראשון לציון קיבלתי טלפון מקרובת משפחה ששאלה לשלומי ולשלומם של בני משפחתי, שאלתי אם יש סיבה מיוחדת והיא אמרה שראתה בחדשות שנחת קסאם וגרם שריטות לתינוק - חזרה למציאות!











כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();