פרידה עצובה מיורם קאופמן
אבנר סמיד ,06/09/2007

אבנר סמיד סופד ליורם קאופמן שהלך לעולמו.

נכנסתי עכשיו לאתר "ספסל" ונדהמתי לגלות את הכותרת: "יורם קאופמן הלך לעולמו". מה? איך זה יכול להיות?

לפני שלוש שנים אחרי העונה בה כשלה חולון בפלייאוף הלאומי עם הסגל הנוצץ שהיה לה, נעשתה ברגע האחרון בניה מחודשת, של קבוצה לוחמת אותה הובילו שני שחקנים ישראלים אסף יגל ושי מולנר כשאותם אימן יורם קאופמן. בסיבוב הראשון הייתי אולי במשחק או שניים של הקבוצה, אך בסיבוב השני כבר הגעתי כמעט לכל משחקי הבית, כי בו גוייסתי להתחיל ולעבוד ב"ספסל".

העונה הזו של חולון היתה בעייתית, כאמור בעונה לפני היתה קבוצת כוכבים עם ירון להט, ניר גלאון, עדי רחמים, טיק רוג'רס ומאיר בר-דוד, רובם קבלני עליות, אך קבוצה זו כשלה במשימתה ועל יורם קאופמן הוטלה המשימה הלא פשוטה לשקם את המערכת עם תקציב מצומצם בהרבה. הקהל בחולון רצה עליה ולמרות שהיו בליגה קבוצות חזקות בהרבה מחולון כמו רמת-אפעל ורמת-גן. על יורם קאופמן היה לחץ רב, אם זאת למרות הביקורת מהיציעים, אני זוכר שהוא התמודד בקור רוח מדהים עם הדברים. בסופי משחקים כשהלכתי וביקשתי את תגובותיו תמיד ענה לי בשקילות ובנועם. חולון אמנם לא הגיעה לפלייאוף אך היתה במערכת רגיעה לקראת השנתיים האחרונות והמוצלחות. מעל לכל נראה כי הוא היה אדם גדול.

העולם בכלל, הכדורסל והפועל חולון בפרט, איבדו כעת איש יקר.

בהזדמנות זו אני שולח תנחומים כנים לחבריו ובעיקר למשפחתו של יורם.

יורם, יהי זכרך ברוך!






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית המשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();