קיפאון בחולון
אבנר סמיד ,15/01/2008

אבנר סמיד היה אתמול בחולון, נדמה שנהריה והוא עדיין מנסים להפשיר.

קר
פשוט קור אימים היה באולם הפחים במשחק בו אירחה חולון את נהריה, קשה לחשוב בקור כזה, נראה לי שלשחק זה אחד הפתרונות הטובים כדי להתחמם.

סגול דהוי
נהריה לבשה סגול שנראה דהוי מאוד, לא ברור מה היה דהוי יותר היכולת בה שיחקה או הצבע הסגול של חולצותיה. ואולי הסגול של נהריה נהיה דהוי בכלל בגלל הקור?

כרוז
במשחק נגד מכבי חולון לא דאגה לכרוז ולמוזיקה בפסקי הזמן, אז נגד נהריה היא דאגה לכרוז וגם ל...

רקדניות
ממש מסכנות הנערות הללו שהיו לבושות בחצאיות מינימליסטיות בקור הזה. מענייו האם שילובן במשחק אתמול היה סוג של עקיצה מצדה של חולון אל מנהלת הליגה (זו אשר דרשה מחולון להתנהג כרגיל, גם במשחקים בהם לא נוכח הקהל).

The F-word
כשחולון אירחה את מכבי, אחד האורחים צעק את מילת ה"אף" ומיד קיבל טכני מאחד השופטים מפני שלא ניתן לא לשמוע צעקה כזו באולם ריק. אתמול שחקן חולוני צעק את אותה מלה ולמזלו השופטים לא שמעו, או עשו עצמם לא שומעים.

עזרה ראשונה
שאלתי את אנשי צוות מד"א, האם הם באולם בשל הסכנות להיפוטרמיה ותשובתם החד-משמעית היתה "כן!"

הפסקה (או הפשרה)
במחצית הראשונה רשמתי לעצמי כל מיני דברים, בשניה הכנסתי את ידי לכיסים וכשהן היו מחוץ לכיסים, זה היה כי הסתובבתי מסביב למגרש, תוך כדי קפיצות בניסיון להתחמם, במחצית השניה לא רשמתי דבר.


נספח מציאותי
טור זה נכתב ביום שאחרי המשחק בשעה 16:00, תוך כדי כתיבתו היו כאן בקיבוץ גבים כבר לפחות חמש התרעות של "צבע אדום" שלוו בפיצוצים לא סימפטים קרובים פחות או יותר, על נזקי הרקטות כרגע אינני יודע, אולם חשוב שתהיה מודעות למציאות העגומה הזו, זה לא יומיים-שלושה שקצת קר לאנשים, אלא זו מלחמה שפוגעת קשות בשגרתם של רבים.











כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)שינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();