המשך: החלטות מוזרות מקפחות
אבנר סמיד ,29/07/2007

אבנר סמיד משיב לתגובת ירון מיכאלי, דובר איגוד הכדורסל.

מכתב דובר האיגוד

ראשית שמחתי לראות כי באיגוד קשובים להערות, גם אם לא מסכימים.
שנית: לגבי נושא הקבוצות הלאומיות אין לי ענין להרחיב בו.
שלישית: מקבל שנפלה טעות סופר אך לא מקבל את העוול לגבי צ'יפורה של מכבי ת"א ע"ח בני-השרון ובנושא זה בהחלט אגיב לנקודות שכתב מר מיכאלי.

מתוך תגובת הדובר: "העובדה שהאלופה ומחזיקת הגביע הן ראשי הבתים - נקבעה לפני יותר משני עשורים, כך שאף אחד לא תיקן את התקנות כדי לסייע למכבי ת"א. היו שנים שמכבי זכתה בדאבל ואז פיינליסטית הגביע היתה מתכבדת בראש הבית."

הערתי שלי: למיטב ידיעתי דבר זה לא נכון, לא שני עשורים (האם בעונה אחרי שגליל לקחה אליפות, מחזיקת הגביע והגליל היו ראשי בתים?) לדעתי דבר זה קיים קצת יותר מעשור, אבל זה פחות קריטי..

מתוך תגובת הדובר: "בתיאום עם כל קבוצות ליגת העל, הוחלט לצמצם את ההפסקות במהלך העונה הסדירה בליגה, שנעשו בעבר לטובת משחקי גביע המדינה ולכן הוחלט להקדים ולקיים שני סיבובים עוד לפני תחילת העונה. על פי החלטת כל קבוצות ליגת העל, שהתקבלה בישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה, הוחלט שארבע הקבוצות שהגיעו למעמד חצי גמר הגביע, לא ישחקו בשלבים הראשונים. כאמור, זו החלטה של קבוצות הליגה."

הערתי שלי: מה היה קורה אם מכבי לא היתה מגיעה לחצי, היא היתה מתחילה מהשלב הראשון ומשמשת כראש בית? נו באמת.. אני שוב חוזר וטוען שהגרלת הגביע צריכה להיות קשורה להישגים בגביע, כך גם נאמר בתגובה " ארבע הקבוצות שהגיעו למעמד חצי גמר הגביע, לא ישחקו בשלבים הראשונים." משמע: הבונוס הינו תלוי הצלחה בגביע ולא בליגה ולכן אם שתיים מתוך הארבע מתחילות מאוחר יותר, זה צריך להיות תלוי בהישג בגביע ולא בליגה מן הסתם אם מבין הארבע יש שתיים שתחילות מאוחר יותר הן צריכות להיות הפיינליסטיות! ולכן בני-השרון צריכה להתחיל מאוחר יותר ממכבי ת"א!

מתוך תגובת הדובר: לסיכום, איגוד הכדורסל פתוח להצעות ולשינויים. אם למר סמיד יש הצעות רלוונטיות, יואיל להעלות אותן על הכתב ולשגר אותן לאיגוד הכדורסל, אני מבטיח לו שכל הצעה תובא לדיון ותזכה להתייחסות הראויה.

הצעה שלי לסיום: מזמן כבר הוצע לאיגוד לעשות שבוע מרוכז של רבעים, חצאים וגמר, (כמו באיטליה, יוון וספרד) מקוה שבאיגוד יאמצו שיטה זו במהרה.


איך הכל התחיל? יריית הפתיחה של אבנר






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();