עובדים עלינו בעיניים
אבנר סמיד ,03/11/2005

פרנסי איגוד הכדורסל, מבטיחים חשיפה גדולה לליגת העל, אך משאירים את השידורים, רק לבעלי האמצעים.

קראתי היום באתר "וואלה" מאמר שנקרא: " שידורי כדורסל בערוץ פתוח - באופן קבוע". במאמר מספרים לנו, שהחל מהשבוע הבא עלינו לטובה (או לרעה, כמו שתראו בהמשך), ישודרו באופן קבוע משחקי הכדורסל, בערוץ פתוח לציבור הרחב.

אך עליה וקוץ בה, הערוץ "הפתוח לציבור" הוא ערוץ 54 בממיר הדיגיטלי. משמע זה לא ערוץ אשר נמצא ברשותו של כל אדם. אינני מדבר על אלו אשר הפרוטה לא מצויה בכיסם ואין ברשותם כבלים או לויין, אפילו בעלי הכבלים, אשר נהנו עד היום, מהשידורים המצויינים של ספורט 5, אם אין להם ממיר דיגיטלי, אזי אין להם שידור של כדורסל מליגת העל.

מצטער לומר, חברים יקרים, אבל ממיר דיגיטלי, איננו מוצר צריכה בסיסי, הוא בהחלט מוגדר כמותרות ואסור להשאיר מצב, שרק בעליו של ממיר כזה,יהיו חשופים, לליגת העל בכדורסל.

אז נכון שכאן ב"ספסל" ממעיטים באופן יחסי בחשיפתה של ליגת העל , בשל איבוד הציביון הישראלי, אך עדיין, אדונים נכבדים בשדרות יהודית, אין סיבה להעלים את הכדורסל, ממי שאין לו ממיר דיגיטלי. ניתן לחזור לימים שביום ראשון הערוץ הראשון שידר ב-17:30, ערוץ הספורט שידר ב-19:00 והערוצים המקומיים הוסיפו שידור ב-20:30, בנוסף להכנסת שידורי הלאומית, זו חייבת להיות המטרה של אולמרט וסובביו. נכון או שאני צודק?

לתגובות: safsal@gevim.org.il








כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();