המשחק הבא
  :נגד
:תאריך






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

נבחרת הגברים בכיסאות גלגלים
המשחק האחרון - כיסאות גלגלים

תוצאה נבחרת הגברים בכיסאות גלגלים 54 - איטליה 64 כתבה
כיסאות גלגלים: נפרדים מריו

כיסאות גלגלים: נפרדים מריו
נבחרת הגברים הייתה זקוקה לניצחון היום במשחקי הדירוג 5-8, אבל רבע שלישי קטלני של איטליה נתן לה יתרון דו ספרתי ממנו ישראל לא הצליחה לחזור. מחר תפגוש ישראל את פולין למשחק על המקום ה7.

כיסאות גלגלים: הנבחרת הפסידה ברבע
נבחרת גרמניה הייתה גדולה על נבחרת ישראל, ועם רבע אחרון קטלני עלתה בקלות לחצי הגמר אחרי ניצחון 75:54. הנבחרת עוברת לשחק על המקומות 5-8, כשהאופציה להגיע לריו עדיין קיימת. אלון דור און רשם דאבל נוסף.

עמדו במשימה- הנבחרת הפראולימפית ברבע הגמר
למרות ההפסד לטורקיה (69:53), נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים סיימה את שלב הבתים במקום הרביעי והעפילה לשלב רבע הגמר. ההעפלה מבטיחה לישראל גם עונה נוספת בדרג א', ואת האופציה להמשיך להילחם על הכרטיס לריו 2016.

כסאות גלגלים: הפסד לאיטליה
אחרי הנצחון הענק אתמול הנבחרת ממשיכה ביכולת הטובה ולמרות ההפסד נתנה פייט לאיטליה החזקה 68:63. כמו כן בנבחרת יכולים להיות מעודדים שהפסידו בפער קטן שיכול לעזור בהמשך הדרך בקרב על העליה לרבע הגמר.
ניצחון ענק לנבחרת הכיסאות גלגלים
29 נק' של אלון דור און ורבע שלישי מצויין נתן לנבחרת ניצחון 68:66 על נבחרת שוודיה, והיא במצב מצוין לקראת ההעפלה לשלב רבע הגמר באליפות אירופה. מחר מחכה לנבחרת משחק סופר קשה- מול הנבחרת הטורקית.
ארד לדור- און, ר"ג מקום רביעי
סופ"ש של גמרים ביורוליג של הכיסאות גלגלים מאחורינו. שחקן הנבחרת אלון דור- און המשחק בצרפת זכה בארד (עם כמעט טריפל דאבל במשחק האחרון), איל"ן ר"ג סיימה במקום הרביעי המכובד כשבעוד שבועיים מחכה לה גמר גביע המדינה. גם לדור- און מחכים משחקים על התארים, עליהם פירטנו בשבוע שעבר.
שגריר חדש- אלון דור- און
שחקן נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים אלון דור- און (30, 4.5) מצטרף לסגנית אלופת צרפת. דור- און שיחק בעונה החולפת בבית הלוחם ת"א איתה זכה במדליית ארד ביורוליג, וכן היה שותף למדליית הכסף של הנבחרת באליפות אירופה האחרונה.
יסתפקו במקום השני
נבחרת הכיסאות גלגלים הפסידה 60:56 בגמר אליפות אירופה דרג ב' למארחת צ'כיה, ותתנחם במדלית הכסף ובכרטיס חזרה לדרג א'. תומר ששון ורועי רוזנברג הובילו את הנבחרת עם 16 כ"א.
יש גמר, יש דרג א'!
נבחרת הכיסאות גלגלים עשתה את העבודה, ניצחה בחצי הגמר את רוסיה 64:45 ועלתה לגמר אליפות אירופה וכאמור חזרה לדרג א'! דור און עם דאבל דאבל שלישי באליפות(!), רוזנברג גם הוא עם משחק מצוין. הגמר מחר מול המארחת צ'כיה.
מושלמת. ישראל בחצי הגמר
נבחרת הכיסאות גלגלים עם ניצחון שלישי ומאזן מושלם בבית המוקדם, שמזכה אותה בכרטיס לחצי הגמר. דור און ממשיך להיות השחקן המוביל, שאבו וחיים נתנו גם הם משחק טוב. חצי הגמר- בראשון. יריבה טרם נקבעה.