מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
גביע המדינה גברים
עורכים:

הפועל חולון מחזיקת הגביע
סל ניצחון על בלתי הגבול אפשרי של גלן רייס הביא לסגולים תואר ראשון העונה, אחרי משחק מורט עצבים מול מחזיקת הגביע היוצאת מכבי ת"א. זוהי זכיה שניה בהיסטוריה של חולון בגביע, מבחינת הצהובים הרצף שלהם נקטע אחרי 8 זכיות רצופות.

גביע: ירושלים ומכבי בחצי הגמר
רבע אחרון מוצלח הספיק לירושלים לנצח את נציגת הלאומית, הפועל ב"ש, בקונכייה, ולעלות לחצי גמר הגביע. דרבי תל-אביבי צמוד בחלקו בדרייב-אין (היה שידור, אל תדאגו) הסתיים בניצחון של הצהובים. קבוצות חצי גמר הגביע: מכבי ת"א, הפועל י-ם, מכבי אשדוד, הפועל חולון.

גביע המדינה: אשדוד וחולון בחצי

בזמן שאשדוד טיילה בביתה נגד אילת (89:56) ורשמה העפלה שלישית ברציפות לשלב חצי גמר גביע המדינה, חולון חזרה ממינוס 13, וניצחה את ראשון בתום דרמה ענקית (100:98). מחר: ירושלים מגיעה לב"ש, דרבי בתל-אביב


הערב: ב"ש מחפשת סנסציה
האם תיהיה לנו נציגה לאומית בחצי הגמר, לראשונה מאז הפועל ת"א? היא תצטרך לגבור על האלופה הפועל ירושלים בשביל זה. גם דרבי תל אביבי חם מחכה לנו, ואנחנו מקווים שהוא אכן יערך אחרי כל הבלאגן של השבוע האחרון.

גביע: דרבי דרומי, חולון מול ראשל"צ
רבע גמר הגביע יוצא לדרך הערב: אילת ואשדוד נפגשו רק לפני שבועיים במסגרת הליגה, עכשיו אשדוד מחפשת נקמה. גם ראשל"צ חטפה בראש מהיריבה שלה להערב, ותנסה להגיע יותר חדה למשחק הגביע.

גביע: בלי סינדרלות
הוד"ש ורעננה נתנו פייט לחולון ומכבי ת"א, אבל נשארו רק עם המחמאות והודחו בשמינית גמר הגביע. ב"ש תיהיה נציגת הלאומית אחרי ניצחון על ר"גבעתיים, גם אשדוד וראשל"צ בשלב הבא. ברבע הגמר מחכה לנו דרבי תל אביב.

גביע: נגמר חד צדדי
רצינו לקבל משחקים צמודים, קיבלנו תבוסות. נהריה החזיקה רבע אחר מול ירושלים, רחובות הייתה בתמונה מול אילת כמעט שני רבעים. בני הרצליה הייתה קרובה להפועל ת"א 3 רבעים, אבל אז נעלמה.


cker();