כדורסל ישראלי זה הכי אחי
אבנר סמיד ,20/10/2005

מאמר של אוהד / כתב לקראת פתיחת הליגה הישראלית הבכירה (עם דגש חזק על המלה ישראלית).

ביום רביעי הבא צפויה להיפתח עונה מרתקת של הליגה הלאומית בכדורסל, בעונה זו קיים סיכוי שסופסוף נזכה לסטטיסטיקה, כמו שהבטיחו מכיוון איגוד הכדורסל ואז אולי במקום לרשום נקודות, נוכל יותר להסתכל על דברים מקצועיים. יש סיכוי לתחילתם של שידורים על בסיס שבועי בטלוויזיה (ערוץ הספורט?), אך החשוב מכל, עונה זו תיתן במה רחבה לשחקני הכדורסל המקומיים, לא פחות מארבעה ישראלים ישחקו בחמישיות של הקבוצות ולעתים רבות אף חמישה, יאיישו את החמישייה. כמי שראה לפני העונה את המשחק בין לב השרון לחולון בו לא שיחקו זרים ואת המשחקים בהם ניצחה חולון ללא זר, את רמלה בגביע, אני חושב שבהחלט נכון יהיה לשקול, להשאיר ליגה זאת, לישראלים בלבד. ממילא הקבוצות הללו לא יזכו בגביע כי את החמישייה של פני, סולומון, פארקר, באסטון וויצ'יץ' גם שני זרים לא יצליחו לנצח ובכלל כדי לראות את טפירו עם ארבעה לא ישראלים סביבו, לא צריך ליגה ישראלית, את זה יכולנו לראות כבר בליגה הבלגית. בהקשר זה אני מאוד תומך בהחלטה להקטין את סיקורה של ליגת העל כאן ב"ספסל", בשל ההיתר לקבוצות לשחק עם ארבעה זרים.

מה שמעניין אותנו זה הכדורסל הישראלי ובשבילו אנחנו כאן. בנושא זה אנו גם זקוקים טיפה לעזרתכם, נכון לעכשיו ברוב מגרשי הלאומית השגנו כיסוי אך עדיין במספר מגרשים אנו זקוקים לעזרתכם, בכדי שנוכל להביא לכם הקוראים, מדי שבוע סיקור מלא מהמגרשים. אני יכול לספר לכם שאני גויסתי ל"ספסל" באמצע שנה שעברה, במשחק בו אירחה חולון, קבוצתי האהודה, את קרית אתא, ראיתי את שגיא ניר (עורך הלאומית המצוין מאשתקד) עורך רשימות, שאלתי אותו אם הוא מעיתון בקרית אתא? הוא השיב בשלילה וענה: "אני שגיא ניר מ'ספסל' , אולי אתה מכיר?" עניתי : "בוודאי שכן" ואז הוא שאל אותי אם ארצה לכתוב עבור האתר בחולון ובלא היסוס, השבתי שאעשה כן בשמחה. ומאז אותו משחק אני מגיע יותר למשחקי חולון וחי את הקבוצה הרבה יותר ביום-יום. שגיא ושלומי פרי העורך, סבלו וסובלים ממני הצקות לא מעטות אך אני מקווה, שהם לא מתחרטים, על שגויסתי לשורותיהם. אם הם לא, יתכן שאנשים הקשורים לחולון בדרך כזו או אחרת כועסים עלי על הצקותיי, אם כן אני מתנצל ופשוט אני מנסה לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר. בפגרה האחרונה המשכתי בדרך של שגיא ובסיכוי סביר עזרתי ל"ספסל" להוסיף כתבים, מקווה שתהנו מהם ובעיקר שנלך כולנו בימי שלישי לאולמות הכדורסל, יש לנו שחקנים י ש ר א ל י ם מצוינים שפשוט כיף לראות.

שנת כדורסל מצויינת לכולנו
אבנ"ס







כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?זמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();