תחזרי תחזרי
אבנר סמיד ,26/01/2006

אבנר סמיד מצפה כבר לחזרתה של הליגה הלאומית מהפגרה, הארוכה מדי, לטעמו.

מזל גדול שהליגה הלאומית לא שוחקה ברוב חודש ינואר. אין לי ספק שהקור העז היה מקשה על שחקני פ"ת להגיע לנתניה, הברד הכבד היה מונע מאנשי הוד השרון להגיע לחולון, ושלא לדבר על סופות השלגים שהיו מונעות מלב השרון להגיע לעפולה (או למגדל העמק). נראה לכם טיפה ציני? אם כן, תנו לי הסבר טוב מדוע במשך ארבעה שבועות שבתה הליגה הלאומית מפעילות, אחרת אשאר עם התאוריות, (המופרכות למדי, יש לציין) של בעיות מזג האויר.

לאחר שהסתיים כאן החורף הסוער ביותר שידע המזרח התיכון מאז ומעולם, חוזרת לחיקינו הליגה הלאומית, ביום שלישי הקרוב. אני אישית מאוד התגעגעתי לליגה, למרות שניצלתי את הפגרה כדי לשחק כדורסל, בימי שלישי, אלא מה? ואפילו גיליתי להפתעתי שלא כל כך קל לקלוע את החפץ העגול לתוך הטבעת.

אז מה צפוי לנו בסיבוב הקרוב?
קרב ענקים בין עפולה וחולון על הבכורה בליגה הסדירה, כשגם נתניה חזק מאוד בתמונה. מאבק צמוד על הכניסה לפלייאוף בין רמלה, פ"ת וראש העין וגם קרבות עד למחזורי הסיום נגד הירידה של הוד השרון, קרית אתא, גבעתיים ובינימינה.
כך שבהחלט יש למה לצפות.

אני מלא אמונה שהסיבוב הקרוב יענה על הציפיות הגדולות ונקווה שנזכה אולי לראות אפילו שידורים ישירים. אולי במחזור ה-16 כשעפולה תארח את חולון, זו תהיה הזדמנות טובה להתחיל (ולחסוך לאנשים מסויימים נסיעה ארוכה מה גם שבאותו ערב, צפויה ברצלונה לארח את צ'לסי בגומלין ליגת האלופות)

תהנו מסוף השבוע הזה, כי בשבוע הבא, חוזרים לעבודה.
נתראה במגרשים!






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();