מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
גביע ווינר
עורכים: safsal

גביע ווינר: דווין סמית הביא למכבי את התואר
הצגה של הפורוורד, מהבודדים שנשאר מהעונה שעברה, עם 26 נק' העניקה למכבי ת"א את התואר אחרי נצחון 80:87 על הפועל אילת. אילת שוב מפסידה בגמר ויכולה להרגיש מאוכזבת, מנגד מכבי החזירה תואר אחד שהלך לאיבוד אשתקד.

ווינר: מכבי ת"א ואילת בגמר
ראשל"צ כבר הובילה בדו ספרתי על מכבי ת"א, אבל לא הצליחה לשמור על היתרון והצהובים יחזרו לגמר אחרי ניצחון 89:95. הפועל ת"א אירחה את המשחקים נאלצה לרדוף כמעט כל המשחק אחרי אילת, ובסוף גם היא בחוץ אחרי הפסד 91:83.

הפועל ת"א גברה על ירושלים
לאחר ניצחונה של הפועל אילת במשחק הקודם, רבע הגמר השני הפגיש בין שתי האדומות של הליגה למשחק מסקרן ומרתק – הפועל ת"א נגד האלופה מירושלים, שמגיעה לאחר קיץ מסקרן. גם המשחק הזה נפתח בדקה לזכרו של העיתונאי מוטי קירשנבאום.

ווינר: הפועל ת"א ואילת בחצי
מחזיקת גביע ווינר מאשתקד הודחה ברבע הגמר אחרי הפסד בדרבי האדומות 72:66 למארחת הפועל ת"א. במשחק המוקדם של היום הפועל אילת גברה על מכבי חיפה 83:75. השתיים יפגשו מחר לחצי הגמר, כשבחצי השני מכבי ת"א ומכבי ראשל"צ.

גביע ווינר: מכבי ת"א וראשל"צ לא התקשו
מכבי ת"א דרסה את נס ציונה 54:84 בזכות ריצת 0-20 ותפגוש בשלב הבא את מכבי ראשל"צ שהרסה להפועל חולון את הבכורה החגיגית באולמה החדש. מחר תושלם תמונת חצי הגמר כשהפועל ת"א תפגוש את הפועל ירושלים ומכבי חיפה את אילת.

חנוכת בית. גביע ווינר לירושלים
הפועל ירושלים זכתה הערב בגביע ווינר השלישי שלה אצלה, וסגרה שבוע חגיגי במיוחד עם חניכת הארנה החדשה. משחק צמוד ביותר עם דרמה עד הסוף, הסתיים ב81:78 לאדומים, ותואר ראשון לעונה.

ווינר: גמר קלאסי נוסף
בפעם החמישי בתולדות טורניר גביע ווינר, יפגשו בגמר הפועל ירושלים ומכבי ת"א. הערבי בחצי הגמר גברה מכבי ת"א על נס ציונה 106:90, וקצת לאחר מכן בדרבי האדומות גברה הפועל ירושלים על הפועל ת"א 89:70. הגמר: חמישי, 20:45, שידור ישיר ערוץ הספורט


cker();