ברנדי, יקשה על עפולה



פלייאוף הלאומית יוצא לדרך
אבנר סמיד ,25/04/2006

מאמני הליגה הלאומית פירשנו עבורנו את סדרות חצי הגמר ושחקני הליגה הימרו על התוצאות. הערב זה מתחיל: נתניה מגיעה לחולון ב19:30, ראש העין תנסה להפתיע בעמק בשעה 20:00.

לוח משחקי הפלייאוף

שינויים בליגה הלאומית לקראת העונה הבאה

נבחרי העונה בליגה הלאומית



לקראת סדרות חצי הגמר של הליגה הלאומית בקשנו מרוב מאמני הקבוצות שמחוץ לפלייאוף על הערכותיהם לגבי המשחקים ושחקנים מכל קבוצות הליגה הימרו על התוצאות.

ב 19:30 תתחיל בחולון הסדרה בין הפועל חולון לאליצור מכבי נתניה.
בשעה 20:00 תחל במגדל העמק הסדרה בין הפועל עפולה/גלבוע למכבי ראש העין.

לפני שנעבור לספיישל שלנו מעניין לציין קצת היסטוריה רלוונטית מהשנים האחרונות:

לפני שלוש שנים - חולון עולה מהארצית ללאומית ועפולה מפסידה בסדרת פלייאוף את יתרון הביתיות לקבוצתו של צביקה ירדן (אז זו היתה מכבי פ"ת)

לפני שנתיים - חולון משלימה שנתיים רצופות ללא הפסד בית במשחק ליגה ופוגשת בפלייאוף את מכבי פ"ת (של צוקה ואלעד סביון, היום בראש העין וגם ליאור לוי ועדי פרג היום בחולון) חולון מפסידה במשחק הראשון, לא מצליחה לנצח בפ"ת ולא עולה ליגה. צוקה, סביון, פרג ולוי זכו להביא את פ"ת לליגת העל.

לפני שנה: נתניה עולה מהליגה השניה לליגה הראשונה ועפולה מפסידה בפלייאוף לר"ג עם ליאור לוי ומאיר בר-דוד היום בחולון.

מה יהיה השנה? האם עפולה תצליח לשמור על הביתיות? האם חולון תצליח לראשונה לעלות לגמר פלייאוף? האם נתניה תעיף את חולון בחצי כמו שעשתה אליצור הגדולה (עם סימס, נברסון, הול, פייר ודני ברכה) לחולון הגדולה לא פחות? או האם שוב יבוא צביקה ירדן, יקח את הביתיות מעפולה כמו שעשה לה לפני שלוש שנים ויעיף בגמר את חולון כמו לפני שנתיים? כל התשובות בשבועות הקרובים.

ועכשיו הנה מה שחושבים מאמנים ושחקנים בליגה על הפלייאוף.

נציגי גבעתיים:
שי מולנר מהמר: עפולה תנצח 1:3 את ראש העין, חולון תנצח 0:3 את נתניה ובגמר חולון תנצח 2:3 את עפולה


שי מולנר, מהמר על סוויפ חולוני בחצי

עמוס פרישמן אומר: "אם חולון תחליט שהיא מנצחת 0:3 את נתניה היא תעשה זאת. אולי לעפולה יהיה קשה מול ראש העין שם יכולה להיות הפתעה, אך לדעתי עפולה תעבור ותפגוש את חולון לגמר צמוד."


נציגי בינימינה:
ג'רמי שלכטר מהמר: עפולה – ראש העין 1:3 חולון – נתניה 2:3 ובגמר עפולה – חולון 2:3

רמי הדר מסביר: "הסדרה הצמודה תהיה בין עפולה לראש העין, זהו מאבק בין סגנונות. ככל שסטנלי ברנדי יבוא יותר לידי ביטוי כך יהיה קשה לעפולה. בסדרה השניה חולון תנצח 0:3 או 1:3 את נתניה. לגבי סדרת הגמר שם תבוא לידי ביטוי בעיית העומק של עפולה, בשני משחקים בשבוע העומק של חולון יכריע לטובתה, למרות שאין לה את יתרון הביתיות, חולון תנצח את עפולה."

נציגי אשדוד:
גלעד הירש מהמר: עפולה – ראש העין 1:3 חולון – נתניה 2:3 ובגמר עפולה – חולון 2:3

משה מזן מפרשן: חולון יעברו את נתניה ב 0:3 או שאולי נתניה יגנבו משחק אחד, יש אצל נתניה חריקות רבות מדי ונראה כי חולון תתפוצץ עליה. בסדרה השניה יש לעפולה בעיה כי היא משחקת פחות טוב במגדל העמק, מנגד ראש העין בפורמה ולהערכתי יהיה מאבק מאוד קשה. מי שתוביל 1:2 בסדרה תנצח אותה.


נציגי הוד השרון:


יגל, מהמר על חולון בדרך למזרח

אסף יגל מהמר: עפולה – ראש העין 1:3 חולון – נתניה 2:3 ובגמר עפולה 2 – חולון 3

חנן קרן מנתח: "עפולה יותר קבוצה מראש העין ויותר טובה ממנה. בסדרה השניה נתניה לא משחקת בכלל בהגנה אלא רק בהתקפה וחולון תנצח אותה. בגמר תפגוש עפולה את חולון ואני חושב שחולון תנצח למרות שאני מעדיף שעפולה תעלה, כי חשוב שתהיה קבוצה בצפון. אם עפולה תפסיד משחק מול ראש העין זה יהיה לטובתה. להערכתי חולון תנצח את הראשון בעפולה וזה מה שישבור את עפולה וחולון תנצח את הסדרה ותעלה ליגה. ולמרות הכל זה טוב לליגת העל שחולון תהיה שם."


נציגי קרית אתא:
רז מנשה מהמר: עפולה – ראש העין 1:3 חולון – נתניה 1:3 ובגמר 2:3 לעפולה על חולון

שי מינסטר מבהיר: "בחצי הגמר הסדרה החזקה תהיה בין עפולה לראש העין, יתרונה של ראש העין הוא בפנים עם ברנדי, השאלה היא האם עפולה תוכל לבטל את היתרון בעזרת גארדים, פה יכולה להיות הפתעה גדולה כי לדעתי אם עפולה תפסיד משחק בבית היא תפסיד את הסדרה. בסדרה השניה חולון טובה ומוכשרת יותר מנתניה והיא תנצח אותה."


נציגי לב השרון:
שחר נחמיאס מהמר: עפולה – ראש העין 1:3 חולון – נתניה 1:3 ובגמר סוויפ 0:3 לעפולה על חולון

רובי בלינקו פוסק: "אני חושב שהסדרה בין ראש העין לעפולה תיגמר בניצחון 3:1 לראש העין, עפולה ינצחו את המשחק הראשון ואז יפסידו שלושה. מבחינת מץ'-אפ ראש העין היא הקבוצה שהכי קשה לעפולה נגדה, זו הקבוצה האחרונה שעפולה רצתה לפגוש בפלייאוף במיוחד בגלל ברנדי ופביאן ליפרמן, מלבד ברנר ורוטשילד אין להם מי שישמור על ליפרמן ואם רוטשילד על המגרש זה אומר שמישהו מהחמישיה הפותחת יושב בחוץ." מוסיף רובי על הסדרה השניה: "הסדרה תיגמר בתוצאה 2:3 לחולון, יהיו בה דרמות ומשחקים צמודים. הרביעייה הראשונה של נתניה (גינצבורג, וושהאם, קמפבל וגואטה) לא נופלת מזו של חולון (פרג, ברקוביץ', קרקאמו ולקסר) ואולי אף עולה עליה, אך מהשחקן החמישי ועד לשחקן השמיני לחולון יש יתרון גדול. ומכיוון שזו סדרה ולא משחק אחד אז היתרון הנו של חולון.
לגבי הגמר תלוי מאוד מה יקרה מבחינת פציעות ומומנטום אך לדעתי חולון פייבוריטית"

לטור של בלינקו לקראת הפלייאוף באתר ITSPORTS



בלינקו, פרשנות נרחבת ומקצועית


נציגי פתח-תקוה

רן יונגר מהמר: עפולה – ראש העין 0:3 חולון – נתניה 1:3 בגמר עפולה תנצח 1:3 את חולון (והוסיף: "והלוואי שאני טועה")

זיו ארז קובע: על עפולה – ראש העין: "עפולה קיבלה יריבה קשה, בתוך הצבע עפולה לא חזקים, לא בטוח שלעפולה יש תשובה לברנדי, יהיה להם קשה להתמודד עם הפיזיות של ראש העין, אך בסוף עפולה תנצח." על חולון – נתניה: " על הנייר לחולון יש סדרה קלה יותר, יש לה כלים להתמודד עם נתניה. לנתניה יש המון קלעים ביניהם וושהאם וגואטה אך לחולון יש כלים להתמודד איתם וחולון תנצח."
על הגמר שלו עפולה – חולון אומר זיו: "על הנייר זה הגמר הראוי, עפולה מאוד אינטיליגנטים אך לדעתי בסוף העומק של חולון יגבר."


נציגי רמלה

מיכה ברגיג מהמר: עפולה – ראש העין 0:3 חולון – נתניה 1:3 ובגמר עפולה 3 חולון 2 (והוסיף: "למרות שאני מקווה שחולון יעלו")

המאמן רן אשר העדיף לא להתבטא בנושא סדרות הפלייאוף.


ביקשתי גם מארבעת נציגי הקבוצות בפליאוף להמר:


נציג ראש העין
ערן סעודאי מהמר: עפולה – ראש העין 3:2 חולון – נתניה 2:3 בגמר חולון 2 ראש העין 3

נציג נתניה:
תומר חולי מהמר: עפולה – ראש העין 3:1 חולון – נתניה (ייגמר בחמישה משחקים המנצחת תגבור על ראש העין בגמר)

נציג חולון:
אילן ברקוביץ' מהמר: עפולה – ראש העין 2:3 חולון – נתניה 1:3 ובגמר 1:3 או 2:3 לחולון על עפולה.

נציג איחוד העמק:
יוסי דדון מהמר: 1:3 לעפולה מול ראש העין 1:3 לחולון על נתניה ( ומוסיף: "למרות שהייתי רוצה 2:3 לנתניה") בגמר עפולה 3 – חולון 2.












כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();