אם נרצה אין זו אגדה
אבנר סמיד ,26/05/2008

לקראת משחקה של הפועל חולון בחצי גמר הפיינל פור, אבנר סמיד איש "ספסל" בזמנו החופשי הלא רב, מתענג על דרכה העונה אל המעמד הרם ומקווה בסתר ליבו לתואר הא . . . ת (אסור לומר זאת בקול רם, אז יש 3 נקודות במקום "ליפ") .

ביום שלישי בשעה 18:00 תעלה הפועל חולון לאחד המשחקים הכי חשובים בתולדותיה חצי גמר אליפות המדינה, אמנם בעבר חולוניה הגיעה לחצאי הגמר אך אז דובר על סדרות אותן לא עברה ואילו עכשיו הקבוצה במרחק שני משחקים מהתואר הכל כך נכסף, אליפות המדינה בכדורסל.

את עונה זו התחילה חולון במשחק בגליל בזמן זה הייתי במילואים קרוב לשם ברמת הגולן וזכיתי לראות רק קמצוץ ממנו, כעבור שבוע ניצחון ביתי על ר"ג בו הייתי כשסיימתי את המילואים ובשבוע השלישי המשחק המפורסם לרעה עם החזיז במלחה, המשחק הזה גרר מומנטום שלילי עם הפסד לבני השרון ושיאו היה הפסד ביתי יחידי בעונה זו ליורדת ללאומית עפולה/גלבוע, בשני המשחקים הללו מיקי דורסמן מאמן העונה לא נכח במשחק הבא, הניצחון באשקלון, הוא נכח וייעץ. לאחר שבוע נוסף מכבי ת"א הגיעה אל אולם הפחים השומם מקהל בהמשך נוצחה שם חולון ע"י השכנה בראשל"צ ובסיום ניצחה בבית את נהריה.

בסיבוב השני היו מספר משחקים בולטים: ההפסד הצמוד בר"ג (וכמעט לא אזכיר איך קופחה הקבוצה ע"י השופטים עם שעון המשחק), הניצחון המרשים על ירושלים והניצחון על בני השרון, ההפסד הצמוד מול מכבי ביד-אליהו לאחר שהובילה במשך רוב מוחלט של המשחק והקינוח של הסיבוב היה ניצחון דרמטי בעין-שרה על עירוני נהריה וחולון סיימה במקום השלישי.

בסיבוב השלישי חולון נוצחה פעם אחת בלבד וע"י מי? עירוני נהריה אל המשחק מול נהריה חולון הגיעה חולון ברצף ניצחונות אדיר עם שיאים אצל בני השרון, בבית מול מכבי, ר"ג וירושלים, לאחר הפסדה לנהריה ניצחה חולון שני משחקים בהארכות מול הגליל ואשקלון וסיימה לראשונה בתולדותיה את ליגת העל במקום הראשון.

לא משנה איך יגמר הפיינל פור (האמת היא שכן) אבל חולון נתנה השנה עונה גדולה שהראתה כמה הכדורסל הישראלי בכלל ואוהדי חולוניה בפרט צריכים אותה חשוב מאוד שתהיה המשכיות לפעילותה השנה.

לסיום טון אישי:
מיקי, ליאור, מורן, גוני, אבישי, עמית, כריס, ראיין, טוני, פי.ג'יי, מאליק, אריק, טרה, אלטון וגם שאר אנשי הצוות וכמובן באוהדים הבאמת נפלאים של הפועל חולון שתהיה לכם הצלחה רבה בימים הקרובים ובכל מקרה תודה רבה על עונה נפלאה.

קדימה אנשים האמינו בכותרת: "אם נרצה - אין זו אגדה"







כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();