יומן העליה - החלק האחרון
אבנר סמיד ,25/05/2006

אבנר סמיד ליווה את הפועל חולון מהאימון הראשון שלה באולם הפחים, דרך הליגה והפלייאוף עד לחגיגות העלייה בפאב של ברקו. מסמך אישי ביותר.

החלק הרביעי: משחקי הפלייאוף כשבשיאם המהפך הכפול של עדי פרג

לאחר שסיפרתי על החלק השלישי הנה לפניכם פרק הסיום

ההתערבות הרביעית עם עדי פרג:
לפני חצי הגמר ההתערבות היתה על נצחונות חוץ בסדרה, אם חולון מנצחת יותר בנתניה, ממה שנתניה מנצחת בחולון עדי מקזז את החוב, אם נתניה מנצחת יותר, עדי חייב שתי ארוחות ובמקרה של 2:3 בסדרה לחולון, החוב נשאר זהה.

פרק עשרים ושלושה: התחלה טובה
אורטל חברה מימי הלימודים הצטרפה אלי למשחק הבית הראשון נגד נתניה, במשחק שהתחיל צמוד גייסתי את רובי בלינקו שישמש כפרשן, עבודה אותה הוא עשה מצויין, בסופו של משחק חולון מנצחת ועולה ל-0:1 בסדרה.

פרק עשרים וארבעה: מחסיר משחק פלייאוף ראשון
ביום הגומלין בחולון הייתי במשחק בבלומפילד של מכבי נגד כפ"ס ולא המשכתי את הדרך צפונה אל המשחק בו הפסדנו לנתניה.

פרק עשרים וחמישה: תצוגת שיא בבית
משחק הבית השני נגד נתניה היה המשחק הראשון העונה בו לא ישבתי על הכורסאות, במשחק זה ישבתי בשער שתיים ונהניתי ממופע כדורסל מדהים של חולוניה שכבר בסוף הרבע הראשון הובילה 12:39, בסיום ניצחון ביתי ו-1:2 בסדרה.

פרק עשרים וששה: עולים לגמר בלעדי
במחצית הראשונה עדכן אותי אבי יופה מכתבינו ב"ספסל" על ההתרחשויות דרך המסנג'ר, את המחצית השניה שמעתי ברדיו אינטרנטי, בסיום חולון עולה לגמר.

מכיוון שחולון ניצחה בנתניה ונתניה לא ניצחה בחולון, עדי פרג מקזז את חובו ועכשיו ההתערבות האחרונה היא על זהות המנצחת בגמר, כשאני מתפלל להפסיד בהתערבות ולעלות לליגת העל.

פרק עשרים ושבעה: מבריז מהמשחק הראשון בגמר
לא נסעתי לעפולה, שמעתי באינטרנט את שידורי רדיו "קול רגע" עדכנתי ישירות באתר אודות המשחק בסיומו עלינו ל-1:0 בסדרה.

פרק עשרים ושמונה : חוזרים להפסיד בבית
לראשונה העונה פותחים את "יציע העיתונות" בחולון, אני תופס לי שם עמדה טובה, אך "קבוצתי" משחקת רע ועפולה מאזנת את המצב בסדרה.

פרק עשרים ותשעה: המשחק האחרון שהחסרתי
שוב משחק בעפולה, שוב אינני נוסע, עוד פעם מאזין לרדיו "קול רגע" באינטרנט שוב מעדכן און-ליין את האתר ושוב חולון מנצחת בלעדי .

פרק שלושים: המהפך המושלם
אוירה מדהימה, שחקני עבר מוזמנים מה עוד נותר לבקש? כמובן שחולון לראשונה העונה תנצח את עפולה באולם הפחים. עפולה מובילה בשתיים הפרש, 6.8 לסוף פורת מחטיא זריקת עונשין, אלכס קרקאמו לוקח את הכדור החוזר ומוסר לבן-חמו, אורן עובר את החצי ומוסר לאילן, ברקוביץ' מוסר לדור בחצי פינה, הופמן מוצא את עדי בפינה, עדי זורק ומחזיר את חולון לליגה הראשונה. בנוסף למהפך במשחק עדי גם עשה מהפך בהתערבות, וכעת אני חייב לו ארוחה במסעדה איטלקית (הכסף שווה את העליה לליגת העל).

מהעונה הזו אני נהניתי מאוד, מקווה שגם אתם.









כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();