מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
ליגת על גברים
עורכים: safsal

סיכום השבוע בליגת העל
שבוע מטורף ומלא בכותרות עבר על ליגת העל שלנו. מההודעה של מכבי תל אביב על פיצול הסגלים בעונה הבאה דרך עלילות יצחק פרי ומינויו של שרף, אוחיון, גיא הראל והבריגדה וכמובן גולת הכותרת שחרורו של השחקן הטוב ביותר בליגה העונה - גלן רייס ג'וניור. ארבל שחם מסכם.

8 נקודות. סיכום ביניים בליגת העל
בלי שנרגיש שני סיבובים מעונת הכדורסל הנוכחית מאחורינו ורגע לפני החלק האחרון והמסקרן ביותר ארבל שחם עם סיכום זמני לליגת העל שלנו. חולון, מכבי ת"א, ירושלים, מאבק הירידה, חוזה הקאט של גוני יזרעאלי ועוד.

מאחורי הקלעים: הקמע
הם מתרוצצים על הפרקט, מנסים להכניס את האוהדים לאווירה, והם רצים אפילו יותר מהשחקנים. תמיד רציתם לדעת איך נראת שיגרת משחק של קמע בליגת העל? בואו להכיר את מור עובדיה, הנמר של הפועל חולון.

על: מסכמים שבוע
על הצגות היחיד המרשימות של שחקני הליגה, ה"הישגים" של הפועל אילת והכנה לקראת הקלאסיקו במחזור הבא. ספסל מסכם שבוע וגם בוחר את החמישייה המצטיינת שלנו.

על: מסכמים שבוע
על החלוקה המעניינת במוליכת הטבלה, חילופי הזרים בקבוצות ושלל נתונים מעניינים מרחבי הליגה. ספסל מסכם לכם שבוע וגם בוחר את החמישייה המצטיינת שלנו.

על: מסכמים שבוע
על הזר המפתיע של הליגה עד כה, דומיננטיות הישראלים השפעת ההמשכיות ועוד. ספסל סוגרים לכם את השבוע בליגת העל וגם מציגים את חמישיית מצטייני השבוע שלנו.

על: מסכמים שבוע
על המפתחות לניצחונות של קבוצות הליגה, על תרומת הספסל ועוד שלל נתונים מעניינים מהליגה. סיכום שבוע בליגת העל , בוחרים חמישייה ומביטים קדימה עם פריוויו לקראת המחזור הקרוב.


cker();