שמחה מהולה בעצב
אבנר סמיד ,26/05/2006

אבנר סמיד מסכם במכתב , את העונה הלאומית ב"ספסל"

שלום לך!
מה שלומך?

רציתי לברר איתך, האם נהנית מהעונה הנוכחית בלאומית? האם לדעתך הסיקור ב"ספסל" היה טוב? כן, אני יודע כי יש ביקורת על כך שמתחילתה של העונה האתר מסקר בעיקר את הפועל חולון אך אני יודע ויעיד על כך העורך שלי, כי עשיתי מאמצים ואף גייסתי אנשים שיסקרו במגרשים האחרים, אך מה לעשות שלא תמיד היה להם זמן, רצון, כח לשלוח סיכומי משחק (לזכות האתר כבר אומר, שברמה הארצית הינו היחיד שנתן סקירה מקיפה על הפועל חולון וביום ראשון האחרון, ראינו כמה התעניינות ישנה סביב קבוצה זו). בהזדמנות זו אודה לכל המגוייסים על ידי שחלקם הפסיקו בדרך יהורם אלוני מראש העין שלומי רחמים מבינימינה וערן גולן מגבעתיים, חלקם ביקשו להישאר בעילום שם (לב השרון...) אך שניים המשיכו איתנו עד הסוף והם ערן צנטר מ"מעריב" ואורן פרג הגדול שזכה לסקר את משחק העליה, בנוסף תודה לבן פנחס שקצת כואב את הפסד יקירתו בגמר כפיר נוימן מקרית אתא שבין ישיבותיו על הסטטיסטיקה שם שלח את כתבותיו, שחר ברוך מרמלה שאף הוא תרם מזמנו, צביקה מנדלייב שרק הגיע ללאומית עם נתניה וכבר היה בחצי גמר הפלייאוף וכמובן האיש שבתחילת העונה היה העורך הלאומי וכעת מסתפק בלאומית בתואר "כתבנו באשדוד" אבי יופה, שראה בתור עורך כמה הטרדות יקבל ממני וכנראה בגלל זה ויתר על התפקיד (אבי, אז איפה חתם מאיר בר-דוד?).

כמו שידוע לך חולון עלתה לליגת העל וזה דבר שאותי משמח, אך מה יקרה עכשיו? עם הקבוצה הישראלית שהיתה השנה ניתן להזדהות, אם יביאו בליגת העל זרים רבים זה יהיה קשה הרבה יותר, חלק גדול מהכיף היה לעודד קבוצה של ישראלים (מקווה שאינני נשמע גזען) ואני מקווה שחולון תשמור על הגוון הישראלי, כמו שעשתה בפעם הקודמת שעלתה עם אלימלך, בוגין, מאור והזר היחיד קרטר.

רציתי להגיד לך שבאתר אני מניח כי אכתוב פחות, בטח במשחקי הלאומית, יתכן שמדי פעם אלך למשחקי הליגה (באים לב"ש?!), אך בטח שזה לא יהיה בצורה אינטנסיבית כמו שהיה בשנה הזו.

לסיום אני רוצה להודות לאיש שהכי הרבה סבל מנוכחותי ב"ספסל" ואני מדבר על העורך האחד והיחיד, שלומי פרי, לא רוצה לספר לך כמה טלפונים קיבל ממני באילו שעות ועל אילו נושאים, אך אני בטוח כי יש רגעים שהוא אמר לעצמו, "בשביל מה אני צריך אותו?" כל הזמן הוא משגע לי את הראש, אם הייתי יכול, הייתי מבקש ממנו סליחה. דיברתי איתו על הא "חייבים לשדר את הליגה" ועל דא "מוכרחים להשיג עוד כתבים" ובעיקר ש"מה עם שידורי הפלייאוף". וכמעט אינני מזכיר את ויכוחינו האם צריך לרשום עוד על הלאומית או שזה יותר מדי, האם הגזמתי בסיקור החולוני או שהוא פחות מדי. האם זה זמן טוב לעדכן על הסקר או שזה מוקדם מדי?
שלומי אם הצלחת לשרוד אותי, אתה יכול לשרוד כמעט הכל!

תודה רבה על זמנך,
(עורך הלאומית בפועל)
אבנר










כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();