החגיגות הליליות של חולון
אבנר סמיד ,22/05/2006

אבנר סמיד, אוהד הפועל חולון היה עם קבוצתו בחגיגות שנמשכו לתוך הלילה.כך התנהל בעיניו, ליל הניצחון.

חולון רוצה לליגת העל, פרק שמח במיוחד, מספר 30 בסדרה.

בכל המשחקים של חולון בהם הייתי השנה (כולל פעמיים בבית נגד עפולה) כתבתי וסיקרתי את מהלכי המשחק, הפעם ביקשתי מאורן פרג (יש קשר לעדי?!) שיעשה עבור האתר את המלאכה ואני צפיתי במשחק בתור אוהד. עמדתי ליד עמדת העיתונאים והתקשיתי להאמין למראה עיניי, חולון נמצאת עמוק במשחק למרות ששני הגארדים המובילים שלה לא מגלים יכולת טובה, לקראת זריקות העונשין של גור פורת, כבר תהיתי לעצמי האם אסע למשחק בעפולה או לא, במשחקי החוץ הקודמים נגדה לא הייתי ולפני שהספקתי להגיע להחלט, עדי פרג החליט בשבילי ובריצתו המוטרפת לאחר סל הניצחון גם הפיל אותי מרגלי.

היה פשוט מדהים מה שהיה בחולון, העונה כולה והסיום פשוט קשה לתאר את התחושה, אתמול היו המוני אנשים, אך גם אתמול זיהיתי בפנים את רוב האנשים שהיו לאורך העונה כולה עם הקבוצה ולהם במיוחד מגיעה החגיגה אשר בה "לזרוס" מהאוהדים הידועים, היה זקוק לעזרה רפואית. ישבתי בחדר ההלבשה עם השחקנים ששמעו דברים ממיקי דורסמן ואמרו גם דברים בעצמם אך בוודאי שלא אוציא "סודות מחדר ההלבשה".

עוד לא התאוששנו מהמשחק וכבר נוסעים לחגוג, בתחושה כזו עזבו את האולם בחולון שחקני ואוהדי הקבוצה. עדי פרג, האיש אשר קלע את סל הניצחון, הסיע אותי אל הרכב שלי, אשר היה במרחק מאולם הכדורסל ולאחר מכן נסעתי אחריו אל המסעדה ליד הגן העיר בת"א. בדרך התקשרתי לעדי וסיפרתי לו כי בגלי צה"ל הולכים לדבר על המשחק ואז שמענו את השידור של ערן סורוקה המתאר את הדרמה שהתחוללה בסיום.

הגענו למסעדה שם אכלה רוב הקבוצה את ארוחת הניצחון, מהארוחה נעדרו אור בן-גורן שנסע לאירוע משפחתי וטובי שוורץ המנכ"ל ששהה עם אשתו בחדר הלידה. בארוחה חילק מיקי דורסמן, המאמן והבעלים, שבחים לכל האנשים שעשו במלאכה להצלחתה של הפועל חולון העונה. הקפטן ליאור לוי ו"המשוגע" ראיין לקסר, הודו למיקי על תרומתו הרבה לקבוצה. במהלך הערב התקיימה שיחה בין דורסמן לישראל אלימלך אשר נמצא בארצות הברית אך ליבו הגדול נמצא בארץ עם הפועל חולון.

לאחר הארוחה עזבה רוב הקבוצה לכיוון ה"טריפל" שזהו הפאב של אילן ברקוביץ' החולוני ויוסי דדון העפולאי. בפאב ראו השחקנים והאוהדים שהצטרפו אליהם את שידור המשחק כשברקע רוב הזמן מתנגנת מוזיקת ריקודים חגיגית ביותר, לקראת שניות הסיום של המשחק הוחלשה המוזיקה ונשמע שידורם של ניב רסקין ועפר שלח, לפני שניות אלו עדי פרג נראה מתוח, אולי הוא חשב שהוא יחטיא בשידור החוזר? בכל מקרה ההתקפה האחרונה יצאה לדרכה ובסופה שוב גם ההילוכים החוזרים, עדי פרג קולע את הזריקה המטורפת מהפינה. האוהדים והשחקנים פרצו במחולות מחודשים למראה התמונות הללו. האוהדים יצאו החוצה לרחובות ת"א הרימו זיקוקים באויר וגם השחקנים הצטרפו אליהם במלאכה, לאחר מכן "פוזרה ההפגנה" וכל אחד הלך לדרכו. האוהד הותיק ישראל דרור "פאסו" ביקש ממני להסיע אותו ואת צפריר וולפר לבתיהם בראשל"צ, שמחתי לעזור להם, בנסיעה דיברנו על מה שהיה ועל מה שעתיד להיות. שמתי את "פסו" בביתו אח"כ גם את צפריר הורדתי ליד דירתו ואז התחלתי את הנסיעה הביתה, שמח וטוב לב הגעתי לחדרי בקיבוץ, שלפתי מהתיק את חולצתו של אנטוני, את מכנסיו של עדי ואת אחד מבקבוקי השמפניה הריקים שנפתחו באולם. מזכרות חומריות מערב שמה שהיה בו זה בעיקר לב, נשמה והרבה מאוד אהבה.

תודה חולוניה הבאת לי הרבה נחת, תודה לכל השחקנים היקרים ולכל אנשי הצוות מסביבם אשר עזרו לקבוצה לחזור למקומה הטבעי, הליגה הראשונה.

ליגת העל תתכונני, האימפריה כבר חזרה!!






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();