יומן העליה – החלק השלישי
אבנר סמיד ,25/05/2006

אבנר סמיד ליווה את הפועל חולון מהאימון הראשון שלה באולם הפחים, דרך הליגה והפלייאוף עד לחגיגות העלייה בפאב של ברקו. מסמך אישי ביותר.

החלק השלישי:
תקציר הסיבוב השני: מההתערבות השלישית עם עדי פרג ועד המשחקים הראשונים בהם לא הייתי


לאחר שסיפרתי על החלק השני ההמשך מגיע מגיע במלוא המרץ בחלק השלישי

ההתערבות השלישית עם עדי פרג:
לפני תחילת הסיבוב השלישי המשכנו בהתערבויות בינינו, כזכור בנקודת זמן זו עדי חייב לי ארוחה וכדי לבטל אותה הוא קיבל את האתגר הבא, במחזור ה-17 חולון משחקת משחק חוץ נגד עפולה מטרתו: לנצח ולהיות מקום ראשון בטבלה אחרי המשחק הזה, אם רק תנאי אחד מתקיים, אף אחד לא מקבל ארוחה, אם חולון מפסידה ואינה במקום הראשון, עדי מפסיד עוד ארוחה.

פרק שנים-עשר: ההרחקות
לאחר חודש של פגרה, בה ניסיתי בימי שלישי את יכולותיי בכדורסל חזרה הליגה הלאומית מפגרה ובמשחק בחולון איבדו מספר שחקנים את הראש ביניהם עדי פרג שהורחק ואז שוב חשבתי ביני לבין עצמי מדוע אין לנו רכז קר רוח שלא יעשה שטויות כאלו, רמז: היום הוא נמצא בליגת העל (אני מניח שיש אנשים שיודעים למי אני מתכוון).

פרק שלושה-עשר: משחק הליגה הראשון בו לא נכחתי העונה
ביום של המחזור ה-13 ויתרתי על חווית הנסיעה לקרית אתא, במקום זה שיחקתי כדורסל עם חבר'ה מהעבודה ולאחר ששיחקתי התקשרתי לכפיר נוימן כתבנו בצפון אשר עידכן אותי בכך שלראשונה העונה חולון מפסידה משחק ליגה בחוץ.

פרק ארבעה-עשר: חוזרים מהרחקה
לב-השרון מגיעה בהרכב חסר לחולון, אילן ועדי חוזרים מההרחקה, אור בן-גורן נותן מפגן אדיר ולמרות פתיחה מצויינת של האורחים, חולון חוזרת למסלול הניצחונות

פרק חמישה-עשר: ממלא מקום באשדוד
מאיר בר-דוד מילא את מקומו של עדי פרג בהצלחה רבה ולמעשה עד לשני המשחקים האחרונים של העונה זו היתה החמישייה החולונית: מאיר, אילן, אורן, אלכס וראיין. חולון מנצחת משחק ראשון מתוך רצף של שלושה בחוץ.

פרק ששה-עשר: אינני בא לבינימינה
בזמן המשחק עם בינימינה שיחקתי עם עמיתים לעבודה ובסוף המשחק התקשרתי לקבל עדכונים מאורן פרג שסיקר את המשחק ומעדי פרג שישב ביציע. הפעם חולון מנצחת בחוץ בלעדי.

פרק שבעה-עשר: אינני מגיע למגדל-העמק
שוב נשארתי לשחק, התקשרתי לקבל עדכוני מ"פסו" ו"לזרוס" ולצערי הבשורות מהם לא היו משמחות.

עדכון ההתערבות: מכיוון שהפסדנו ואנו לא במקום הראשון, עדי חייב לי שתי ארוחות. כדי להוריד את החוב הצעתי לעדי עסקה: אל תפסידו עד סוף הסיבוב ותרד ארוחה מהחוב, במקרה של יותר מהפסד אחד עליך לשלם ארוחה שלישית.

פרק שמונה עשר: ראש העין מגיעה העירה
מחצית אחת ראש העין נתנה קרב שקול, אך במחצית השניה כוחותינו החולונים מוטטו אותה לחלוטין.

פרק תשעה-עשר: חזרה גנרלית
ע"פ מצב הטבלה היה נדמה כי נתניה תפגוש את חולון בפלייאוף וההכנה לחצי הגמר היתה משחק אדיר שבסופו קולע אורן בן-חמו סל מצויין ששומר על מאזן נקי מהפסדים מול אנשי עיר היהלומים.

פרק עשרים:לא נמצא ברמלה
באותו ערב חזרתי מקורס במרכז ולא הסתדר לי להגיע לרמלה גם בלעדי חולון ניצחה.

פרק עשרים ואחד: חתונה קודמת למשחק בית
קרוב משפחתי ירון התחתן ביום זה, משפחתו הגיעה במיוחד מארה"ב כולל אחותו היקרה ענת ולא היה ספק שלא אהיה במשחק הזה בו ניצחנו את פ"ת, את התוצאה ידעתי רק ביום המחרת.

פרק עשרים ושניים: משחק חסר חשיבות
גבעתיים כבר ירדה, חולון בטוחה במקום השני, אין סיבה מיוחדת להגיע.

מצב ההתערבות: מהמשחק נגד ראש העין, חולון לא הפסידה ולכן מר פרג חייב לי כרגע ארוחה אחת בלבד. המשך יבוא.. בחלק האחרון








כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();