נולדנו לסבול
אבנר סמיד ,29/06/2006

ראש העיר הבטיח, מיקי דורסמן קיים ומה הבעיה? ראש העיר אולי לא הבטיח לקיים.
אבנר סמיד אוהד חולון, על המשבר הנוכחי בקבוצתו האהובה.

ארבע שנים משקיע מיקי דורסמן מכספו בהפועל חולון, זה החל בליגה השלישית מה שהוביל את חולון לעליה מיידית לליגה השניה. בליגה השניה כבר בשנה שלאחר העליה העניק דורסמן לקבוצה תקציב שגרם לה לסיים את העונה הרגילה במקום הראשון ללא אף הפסד בית (שנה שניה ברציפות), אך אז באו הפלייאוף והחולונים של פ"ת, גנבו מחולון את יתרון הביתיות ומנעו ממנה את העליה. בעונה שעברה הפסד כפול של חולון מול היורדת מירכא ואיבוד הפרש עצום במגדל העמק מנעו מחולון להיכנס לפלייאוף, לאחר שבעונה הרגילה ניצחה את הקבוצה הטובה בליגה רמת אפעל בחולון ובחוץ הגיעה מולה להארכה, אך כאמור שוב היה משהו שהפריע לה. והנה הגיעה לה העונה האחרונה, מיקי דורסמן במיטב כספו הביא את בכירי שחקני הלאומית לחולון ולמרות כל הקשיים שהיו בדרך (זר שהצטרף מאוחר, הפסדים ביתיים כואבים, אין ביתיות בגמר הפלייאוף ועוד) התגברה חולון על כל המכשולים וחזרה למקומה הטבעי בליגת העל.

התגברה? מסתבר שלא כל-כך מהר, אם מבחינת שחקנים ששיחקו בקבוצה וקהל שעודד אותה היא היתה ראויה לצמרת כמעט תמיד, הרי שבנושא הניהול היו סביב הקבוצה בעיות רבות לאורך השנים, אחת הבעיות הובילה לחוב שיש למועדון הכדורסל עד ימים אלו כלפי גורמים שונים וחלק ניכר מתקציבה של העיריה לקבוצה הולך לכיסוי החובות הללו. מצד שני ישנן עיריות כמו ראשל"צ ר"ג ורעננה אשר מקציבות סכומים גדולים יותר לקבוצות הכדורסל שלהן מאשר מקציב מוטי ששון, ראש עיריית חולון לקבוצת הפועל חולון. האם עיריה צריכה לסבסד קבוצת כדורסל מקצוענית? לכל אדם תהיה תשובה שונה. האם העיריה שנחשבת לאחת הטובות בתחום הדאגה לתושביה צריכה לסטות מדרכה? האם עזרה לכדורסל היא לטובת התושבים או לרעתם? האם חשוב יותר פסטיבל חולון מהפועל חולון? יכול להיות שלדעת מוטי ששון כן וזו זכותו, בשביל זה הוא ראש עיר ואם תושבי חולון חושבים שהוא טועה, הם יוכלו להחזיר לו על כך בבחירות הבאות, אך אם הוא צודק כדאי שימשיכו לתמוך בו. אני לא גר בחולון כך שהעדפה שלי לעזרה לקבוצה הינה לא הוגנת כלפי תושבי העיר שהקבוצה לא מעניינת אותם, אבל מה עם התושבים שכן מעודדים את הקבוצה מה הם חושבים? לדעתי דעתם חשובה.

טוב שמיקי דורסמן יצא עם הבעיות כבר עכשיו שלא פתאום תהיה בעיה ברגע האחרון ואז כבר יהיה מאוחר, נדמה לי כי מבחינת מוטי ששון חשוב לשמור על דורסמן בקבוצה וכדאי שיעזור לו לגייס משקיעים. יש לחולון פוטנציאל אדיר של אוהדים צעירים וחבל שהוא יתפספס בגלל אי-הסכמות על דברים שלהערכתי ניתנים לגישור. חולון חשובה מאוד לליגת-העל ורק המחשבה שישאירו את רמה"ש או ר"ג במקומה בליגה עושה רע על הלב, לשתי הקבוצות הללו ב י ח ד אין מחצית מכמות האוהדים של חולון (בלי קשר לעובדה שאם וכאשר זו תהיה שערוריה אם הן תהיינה בליגה ולא עפולה - אבל על כך אולי בפעם אחרת).

מוטי ומיקי (מזכיר צמד גדול מקבוצה אחרת שהס מלהזכירה בחולון)
עשו טובה ותפתרו את הבעיה, הפועל חולון חשובה לי, חשובה לכם וחשובה לאוהדים רבים שכל-כך רצו וקיוו לראות אותה בליגת העל.
בבקשה מכם יקיריי, אל תנפצו להם את החלום, אל תנפצו לכם את החלום ואל תנפצו את החלום שלי.








כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();