מחזורים קודמים | דירוגי שחקנים | דירוגי קבוצות | לינקים | לוח משחקים | אתרי הקבוצות | טבלה | ראשי
לאומית גברים
עורכים: אלירן כהן

ספסל: הפודקאסט
העונה נגמרה בליגה הלאומית ואיתה אלופה חדשה שעולה בפעם הראשונה בהיסטוריה לליגת העל. אוהד כהן הקפטן של הקבוצה ניסה לספר קצת על החגיגות, על מה שקרה במשחק האחרון ובאופן כללי על היסטוריה שהפועל באר שבע עשתה. בנוסף אלירן כהן (עורך ספסל) ואוהד באר שבע שנסע איתה השנה לכל המשחקים דיברו על התחושות בעיר ועל מה הולך להיות בליגת העל.

"עשינו דבר גדול עבור הכדורסל הישראלי"

בימים שאחרי ההעפלה ההיסטורית לליגת העל - בהפועל באר שבע / בני שמעון ניצלו את הזמן בעיקר כדי לחגוג. ליקטנו עבורכם כמה מהתגובות, ולא פחות חשוב, גם כמה מהמספרים של סדרת הגמר הזו והפלייאוף כולו, ששבר כמה שיאים מעניינים. נראה לנו.


לאומית: הדרום אדום!

הפועל ב"ש רושמת היסטוריה וזוכה באליפות הליגה הלאומית אחרי 80:68 בחוץ מול מכבי קרית גת. האדומים שלטו כל המשחק והוליכו בדו ספרתי ברובו, בדרך ל- 3-0 בסדרה ולכרטיס לליגת העל.


לאומית: היסטוריה או משחק רביעי?

כשהיא עם הגב אל הקיר תארח (שלישי, 19:00) מכבי ק"ג את הפועל ב"ש למה שעשוי להיות המשחק האחרון של העונה. לשתיהן. או במילים אחרות, וקצת פחות דרמטיות: ניצחון של ב"ש והיא רושמת חתיכת היסטוריה עם העפלה ראשונה בתולדותיה לליגת העל, ניצחון של ק"ג ויש לנו משחק רביעי בקונכייה. שידור ישיר בערוץ הספורט וברדיו דרום.


לאומית: יגמר בסוויפ? ב"ש ב-2-0

האדומים מבירת הנגב שמרו על הבית אחרי עוד משחק דרמטי וצמוד, ואחרי ששוב שמטו יתרון דו ספרתי. משחק מטורף מחוץ לקשת לב"ש בכלל ולאנטוני פישר בפרט (28 נקודות), דודו שמריז הוביל את קרית גת עם 25. ביום שלישי תהיה לנו צלחת?


לאומית: ק"ג רוצה שוויון

אחרי שגנבה את יתרון הביתיות, הפועל ב"ש רוצה לשמור על מאזן הפלייאוף המושלם שלה בקונכייה ולעשות צעד משמעותי נוסף לליגת העל. בקריית גת יודעים שהפסד עלול להוציא אותם כמעט לחלוטין מהמירוץ. מתכוננים למשחק השני בסדרה (שישי, 14:00). שידור ישיר בערוץ הספורט וברדיו דרום.

לפריוויו המלא לסדרה


ספסל: הפודקאסט
שלום סיונוב ויולי קובלנץ מכינים אותכם לקראת הגמר הגדול בליגה הלאומית. על האכזבה מהבעיות הכספיות של קרית גת, על הבעיה של באר שבע במשחקי החוץ, מי יצליח להיות האקס פקטור, וכמובן המאבק של סטורן וורן מול רוברט רות'בארט. האזנה נעימה


cker();