מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
יורוליג
עורכים:

על שיאים וזריקות עונשין
מכבי ת"א הצליחה לקבוע אמש שיא שלילי חדש כשלא הגיע לקו העונשין כל המשחק. איזה עוד שיאים נשברו אמש ואיזה לא? פישפשנו בארכיון ושלפנו כמה נתונים מעניינים, ומי הקבוצה הישראלית שרשמה את ה"הישג" הנ"ל בליגת העל שלנו?

לפחות יש להם את היורוקאפ
מכבי תל אביב ניצחה אמנם את דרושפאקה 66:70, אך זה לא הספיק בשביל לעלות לטופ 16, והצהובים נושרים לשלב השני של היורוקאפ, שם יחכו להם קאזאן, נובוגרוד ולובליאנה. סיום המשחק לווה בביקורות רבות על חוסר ספורטיביות כשהצהובים ניסו להגיע להארכה במקום לנצח בפער קטן.

נשארים במשחק
מכבי תל אביב לא הייתה רחוקה מהפסד נוסף בורוליד, אבל בסופו של דבר ניצחה את ססארי האיטלקית 74:76, ונשארה בתמונת העלייה לטופ 16. בעקבות הניצחון של דרושפאקה, הסיכויים ממשיכים להיות נמוכים.

על סף רעידת אדמה
מכבי תל אביב הפסידה במלאגה 68:82, וסיכוייה לעלות לטופ 16 הפכו לקלושים מאוד. אם דרושפקה תנצח היום את באמברג, הסיכוי של מכבי תל אביב לעלות לשלב הבא הופך לאפסי. ניצחון של הגרמנים ישאיר שביב של תקווה.

לא מספיק
עידן ז'אן טבק במכבי החל. הצהובים נראו יותר טוב, הראו אנרגיות ולחימה, אך הפסידו לצסק"א 88:82. מכבי ת"א יורדת למאז שלילי 5-1, ותנסה לחזור לתלם בשבוע הבא בחוץ מול מלאגה.

תקופת האבן
מכבי תל אביב, עם אבי אבן כמאמן על הקווים, הפסידה בבית לדרושפאקה 84:73, ומתרחקת מהעלייה לשלב הטופ 16. האוהדים עזבו לקראת סוף המשחק (שוב) במחאה. מכבי ת"א עם ניצחון בודד מול 4 הפסדים בסיבוב הראשון של שלב הבתים, תצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להמשיך לטופ-16.

מסתבכים
שבוע קשה לישראליות באירופה. אחרי ירושלים וראשון לציון, גם שחקניו של גיא גודס נוחלים הפסד באירופה. לאחר שבוע של ניצחונות, מכבי תל אביב מפסידה 77:66 לבאמברג הגרמנית, ומסתבכת במאבקי המיקום והעלייה לשלב הטופ 16. הצהובים בצרות.


cker();