משחקי גביע
אבנר סמיד ,07/10/2007

למערכת ספסל יש שאלות, בעיות וטענות שלא משדרים את הגביע, אבנר סמיד חושב שיש לו תשובות לעניין וכרגע הוא הולך על הימור "פרוע". חפשו אותו בפינה!

הערה מאוחרת:
שלומי כתב שלא ברור לא מדוע לא מראים את המשחקים, אז קראו דבר שכתבתי על חוסר עניין בשלבים הראשונים ותחליטו אם מי אתם מסכימים

הדברים הללו נכתבים בטרם ידוע לי המצב של משחקי הגביע.

בלי להשבית שמחות ובכל זאת עכשיו אנו בשלב 1/16 הגמר הנה הימור שלי על ארבע קבוצות שיהיו ברבע הגמר עם ירושלים ומכבי שעלו לשם אוטומטית (מבלי שלי ברורה הסיבה מדוע הן מדלגות על שני שלבים): עפולה/גלבוע, גליל עליון, חולון ור"ג. מה לעשות שכדי שהן לא יהיו שם, יצטרכו קבוצות הלאומית להעיף אותן.
בנוסף סביר שתהיה שם אחת מבין ראשל"צ ובני השרון שאמורות להיפגש בשמינית ואחת מהשתיים נהריה ואשקלון שאף הן צפויות להיפגש בשמינית הגמר.

נתראה ברבע יחד עם מכבי וירושלים ונראה כמה הביקורת שלי לא עניינית וכמה טעיתי.

הערה: לאחר כתיבת הטור הסתבר שאשקלון נוצחה במשחק הראשון ע"י ב"ש. בואו נראה האם הבאר-שבעים הסגנים הלאומיים מאשתקד, הנחשבים לאחת הקבוצות החזקות בלאומית, יצליחו להדיח בגומלין את אשקלון קבוצת ליגת העל, שנראתה רע בעונה שעברה ובהכנה לעונה הזו וחסרה במשחק מספר משחקניה. אם כאן זה לא יהיה, אז כנראה שבכלל זה לא יקרה.








כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();