זמן לבקש סליחה
אבנר סמיד ,12/10/2005

חשבון נפש של אוהד(כתב) כדורסל ערב צום יום הכיפורים.

לקראת יום הכיפורים הקרב ובא רציתי לבקש סליחה.
מבקש סליחה מהשחקנים אשר שמם הוזכר כמועמדים להגיע להפועל חולון וניסיתי לדלות מהם מידע מתי אם בכלל הם חותמים שם.
מבקש סליחה משניים שעזבו את חולון אסף יגל ושי מולנר אשר קיבלו ממני טלפונים רבים בציפיה לשמוע היכן הם חותמים והיו סבלניים מאוד ואף חזרו לרוב להודעותיי (שי ואסף מאחל לכם הצלחה ב - 19 משחקים , השלושה הנותרים הם שניים נגד חולון וכשתפגשו איש את רעהו שתצאו 1:1).
מבקש סליחה משחקני הפועל חולון הנוכחיים, שכפי שאמרתי להם לפני היותי כתב, אני אוהד את הקבוצה וכאשגע אתכם (הרי "הקהל של חולון משוגע בראש") מקווה שתצליחו לגלות הבנה לעניין. אני מבקש סליחה מאנשי ההנהלה והצוות המקצועי בחולון, אשר גם אותם תפסתי לא פעם לתחקיר מי בא ומי הולך.
אחרונים ובאמת חביבים מהם אבקש סליחה הינם עמיתי ל"ספסל" ובמיוחד שלושה:
הראשון שגיא ניר - האיש אשר גייס אותי ל"ספסל" (בהזדמנות יסופר הסיפור) והיה אשתקד עורך הלאומית ב"ספסל", שגיא קיבל ממני פעם בכמה ימים טלפון בזמנים מוזרים ונשאל את השאלה: "שגיא, נו חולון יעלו ליגה?" בלית ברירה היה עונה לי שכן, כי כבר לא היה לו כח אלי.
הקולגה השני אבי יופה , עורך הלאומית בפגרה, אשר פעם ביומיים הוטרד על ידי בידיעות: " בר-דוד בחולון" , "אסף יגל עוזב" ועוד.
והאחרון בפניו אבקש סליחה הינו העורך של "ספסל" שלומי פרי, האיש אותו אני מטריד מספר פעמים רב, הערב התקשרתי לדבר איתו בקצרה והוא ענה לי "אין איתך שום שיחה קצרה"
שלומי ידידי, כמו שכתבתי לך , הכל מאהבת הכדורסל ומי כמוך יודע זאת.
מאמנים, שחקנים, עיתונאים, עסקנים ואוהדים בואו נשתדל לא לפגוע איש ברעהו בעונה הקרובה נזכור שבסך הכל מדובר בספורט , נכון שספורט זה הרבה אבל הוא אינו שווה פגיעה באחר. מבקש סליחה עם פגעתי במישהו מכם.

אסיים בברכת
גמר חתימה טובה
אבנ"ס






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחי



© כל הזכויות שמורות
cker();