יגוייר החוק הרוסי לאלתר
אבנר סמיד ,27/02/2006

החוק הרוסי עבר אישור - מונחת לפניכם הצעה לשיפור.

הרבה כבר נכתב אודות החוק הרוסי, האם יאושר או לא האם הוא טוב או לא? ועוד שאלות, הערב קיבלנו תשובה אחת לפחות והיא שהחוק הרוסי מאושר ולפיו, בכל זמן נתון במשחקי ליגת העל יחוייבו הקבוצות להחזיק שני שחקנים ישראלים על המגרש, יוכלו לרשום בסגל כמה זרים שהן רוצות, אך רק ארבעה יוכלו להירשם בטופס המשחק.

לדעתי החוק הזה טוב בבסיסו: שני ישראלים על המגרש זה מצויין, זרים בסגל ללא הגבלה זה גם יכול להיות בסדר במיוחד לנציגותינו באירופה (למרות שאינני רואה מניעה בלהחזיק עד חמישה זרים). אבל למה לרשום ארבעה זרים בטופס כשאפשר לשחק עם שלושה בלבד בו זמנית? זו הנקודה שעלולה לסבך את המאמנים ולדעתי כאן ועכשיו צריך למנוע רישומם של יותר משלושה זרים בקבוצה למשחק. אם יש קבוצה שמעדיפה לפזר את הכסף שלה על מספר זרים רב אז בבקשה שיבושם לה, אך מדוע קבוצה שרוצה להשקיע בשלושה זרים איכותיים אמורה להיפגע מול קבוצות אשר מחזיקות יותר זרים?

אם אנו רואים את חולשותיו של "החוק הרוסי" בואו נתקן אותו, בואו נתיר רק לשלושה זרים להירשם במשחק ואז אם זר גבוה נכנס, המאמן שלו לא יצטרך לעשות חישובים את מי צריך להוציא ואת מי לא (ואם הוא הוא מוציא ישראלי גבוה אז צריך להוציא זר נמוך ואז איזה ישראלי נמוך יכנס? איבדת אותי? מסובך מה? זה מה שמחכה למאמנים אם החוק הזה ישאר על כנו, למרות שיתכן ומאמן נבון ירשום שלושה זרים ולא יסתבך עם כאלה חישובים. ), עוד ישראלי יזכה בדקות משחק, זה לא דבר רע, הרי אנו נמצאים בישראל, בנבחרת ישראל שלנו משחקים שחקנים ישראלים, לכן עלינו לעודד את שיתופם של השחקנים המקומיים או כמו שאומרת הכותרת "יגוייר החוק הרוסי לאלתר".







כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();