יומן עליה - חלק ראשון
אבנר סמיד ,23/05/2006

אבנר סמיד ליווה את הפועל חולון מהאימון הראשון שלה באולם הפחים, דרך הליגה והפלייאוף עד לחגיגות העלייה בפאב של ברקו. מסמך אישי ביותר.

החלק הראשון:
מהשיחות שלפני חג השבועות, דרך פתיחת העונה ועד לארוחה הראשונה שעדי פרג חייב לי.

לפני חג שבועות שעבר עשיתי טלפונים רבים, בניסיון להבין מי בא לחולון ומי עוזב, עד שגיליתי מהי הדרך הטובה ביותר לגלות זאת (ואין לי כל כוונה לחשוף אותה...) מה שהוביל למספר ידיעות ראשוניות כאן ב"ספסל". מאוד רציתי שחולון תחזיר שחקני בית בכירים לקבוצה, רציתי שתשאיר שחקנים מסויימים מהעונה שחלפה וגם רציתי רכז בכיר, קבלן עליות, ששיחק בעבר בקבוצה, אך לבסוף לא הגיע השנה לחולון.

האימון הראשון:
נסעתי מהקיבוץ, שמתי את אחי גלעד בדירתו בר"ג ואז נסעתי לאימון שם פתח לי את הדלת טובי שוורץ, ניגשתי אל מיקי דורסמן הצגתי את עצמי ומאז כמעט תמיד אני מקבל ממנו חיוכים כשאנו נפגשים. באימון צילמתי תמונות רבות שחלקן הוכנסו לדפי השחקנים ב"ספסל" בין התמונות שיכולתם לראות באתר נמצאות התמונות של ליאור לוי, עדי פרג ואילן ברקוביץ'.

משחק האימון הראשון:
הייתי בקורס מהעבודה ואחריו נסעתי למשחק אימון בלב-השרון, ע"ח אירוע של העבודה!! הדבר שאני הכי זוכר מהמשחק, זה שלפניו קניתי למיקי דורסמן בוטנים אמריקאים.

משחקי הגביע:
נסעתי לרמלה עם שני ילדים מהקיבוץ יונתן וירדן וביחד ראינו את חולון מנצחת את המשחק הרשמי הראשון של העונה. לפני המשחק הפגשתי את הילדים עם מיקי דורסמן והם התרגשו מכך ששאל אותם לשלומם.
לאחר מכן נפגשתי עם רמי, חבר מהצבא, במשחק הגומלין שגם בו חולון ניצחה.

הליגה מתחילה (חולון רוצה לליגת העל, לפניכם פרקי הסדרה)

פרק ראשון: שערוריית המחירים
נסעתי למשחק החוץ נגד הוד-השרון במלאבס, טיפה הסתבכתי ברחובות העיר, כי לא היה הכי ברור מהו שמו של הרחוב בו נמצא האולם. לאחר מספר בירורים התחלתי את הנסיעה בכיוון הנכון והגעתי לאולם, שניות לאחר שהחל, ממשחק זה נשארה בעיקר שערוריית מחירי הכרטיסים כשניסו לסחוט את אוהדי חולון ב-30 ₪ לכרטיס. כותרת המשנה של הכתבה נחתמה בשורה: חולון רוצה לליגת העל, פרק ראשון בסדרה.. שורה שהביאה סדרה

פרק שני: בן-חמו מנצח את אתא
משחק בית קליל נגד קרית אתא, המשחק עצמו לא היה שקול במיוחד, האלמנט החשוב במשחק זה היה השימוש הראשוני בתוכנת הסטטיסטיקה. וגם אורן בן-חמו גובר על קבוצתו בעבר.

פרק שלישי: הלב הגדול של פרג
שוב נוסע ללב השרון, הפעם מגבים, נכון לנקודת זמן זו חולון והמארחת הן שתי הקבוצות היחידות אשר משחקות ללא זרים. מה זכור משם? עדי פרג החטיא מהעונשין שתיים ויואב אלטר נתן לו אגרוף, עדי פרג קלע אחת משתיים ושחר נחמיאס (לאחר מכן הסתבר לי שאנו עובדים יחד) החטיא פעמיים ושוב עדי פרג על העונשין הפעם קולע שתיים , מלבד המשחק האחרון בפלייאוף זה היה המשחק הכי מרתק של חולון (יחד עם ניצחון הליגה הביתי על נתניה) בו נכחתי ומעניין כי בשני המקרים, חולון ניצחה מסלים של עדי פרג.

ההתערבות עם עדי פרג – חלק ראשון:
אחרי המשחק שאלתי את עדי כמה הולכים לחטוף בגביע מר"ג והוא אמר שאנו הולכים לנצח והציע
התערבות על ארוחה במסעדה איטלקית, כשהגיע רגע ההתערבות הוא קיבל פיק ברכיים ועשר נקודות פור.

גביע נגד ר"ג: מישהו חייב לי ארוחה
הדבר שבעיקר עניין היה ההפרש ולמרות שברבע האחרון הוא היה מתחת לעשר נקודות, בסופו של המשחק הוא נגמר עם 25 ועדי פרג חייב לח"מ ארוחה אחת.

ההמשך מגיע בחלק השני






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפההחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();