המשחק הבא
  :נגד
:תאריך






הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

נבחרת ישראל גברים
המשחק האחרון - אליפות אירופה לגברים

תוצאה נבחרת ישראל גברים 52 - נבחרת איטליה גברים 82 כתבה
גדול עליה: איטליה הדיחה את ישראל

על מחויבות ואיכות
זה מה שהכריע את גורל הנבחרת שלנו לסיים אחרונה בבית. על הפערים בין הגישות במשחקי ההכנה, הגישה בטורניר עצמו ומילה טובה גם לאיגוד. גיא יעקובוביץ' מסכם אליפות אירופה.

עד לפעם הבאה

על ההבדל בין כשלון לאכזבה, על סוגיית השחקנים שאולי היו יכולים לעזור לו היו שם, ואולי לא, על חוקי ליגת העל והשפעתם על דרכיו של הכדורסל הישראלי, ועל הסיבה שבכל זאת, למרות הכל, מותר לנו לשמור על אופטימיות. מסכמים יורובאסקט, עגום משהו, אבל אנחנו עדיין על הקרקע. לפחות נשארנו בארץ.


כגודל הציפיה
לא לסיומת הזו פיללנו. עם חצי אולם ריק, במשחק שלא קבע דבר עבורה, הובסה נבחרת ישראל במשחק הנעילה של שלב הבתים נגד אוקראינה - 88:64. מי שהוגדרה כ"נמושת הבית" הפתיעה את כל התחזיות והעפילה לשלב שמינית הגמר. ריצ'ארד האוול הפצוע לא שותף.

הדחה בתום ההארכה
במשך 30 דקות ישראל שלטה בקצב, אבל לא הצליחה לברוח. קאמבק של גיאורגיה ברבע האחרון החזיר אותה למשחק, אבל התעוררות של הנבחרת ברגע האחרון כפתה הארכה, שם ידם של הגיאורגים הייתה על העליונה. בסיום: 104:91 מאכזב לגיאורגיה, שעולה לשלב הבא ומשאירה את המשחק מחר נגד אוקראינה לפרוטוקול בלבד.
ערב טוב ישראל
משחק נהדר של עמרי כספי וריצ'ארד האוול, התעלות אדירה במאני טיים, חזרה ממינוס 16 וניצחון ענק על גרמניה, 82:80, שמשאיר את ההעפלה לשלב שמינית הגמר בהישג יד. בשלישי: ממשיכים במומנטום מול גיאורגיה. אדלשטיין: "אנחנו רוצים להיות בסוף השבוע בטורקיה, עוד לא עשינו כלום". אוקראינה בשירות ישראל. ליתר משחקי הבית
הפסד שני לישראל. מחר: גרמניה
מחצית ראשונה טובה של הנבחרת לא הצליחה מול העומק, הניסיון והנחישות של הליטאים, שניצחו 88:73. מחר: פוגשים את גרמניה למשחק קריטי. אדלשטיין: "אם אנחנו רוצים לעלות שלב - נצטרך לנצח מחר". ליתר משחקי היום השני
פוסט טראומה
מביך, מעציב, מדכא, איירבולים, זריקות שפגעו רק בקרש. אליהו לא קולע, לא שומר, מקל רק מכדרר, ארז קפא, להצעיר את הנבחרת! לבגר את הנבחרת!! שכחתי משהו? טוב, תסלחו לי, אבל אפשר להרגע רק לשנייה?עמית זילברבוש מבקש לחזור קצת לפרופרוציות ולא להתנהג, ובכן, כמו שאנחנו רגילים תמיד.
פתיחת מאכזבת בהיכל
התפאורה הייתה מושלמת, ההצגה קצת פחות. נבחרת ישראל הובסה במשחק הפתיחה של היורובאסקט, 69:48, מול איטליה הנחושה והאגרסיבית של מסינה. ביום שבת: פוגשים את ליטא. כספי היחיד שבלט בשורות ישראל, בלינלי להט אצל האיטלקים. ליתר משחקי היום הראשון
נחושה, מצוחצחת - הנבחרת הלאומית מודל 2017
היום בערב הכל מתחיל. כן, אתם כבר מכירים אותם, כן, כבר קראתם עליהם הכל בכל אתר אפשרי, אבל בכל זאת ניסינו לחדש או להזכיר לכם לפחות פרט אחד שאולי שכחתם - קבלו את הנבחרת הלאומית מודל 2017.
מקום שני לנבחרת בטורניר בטאלין

נבחרת ישראל הצעירה סיימה את מסעה הקצר באירופה עם תצוגה נאה בטורניר טאלין ומאזן של שני נצחונות מול הפסד בודד, שהביאו אותה לזכייה במקום השני. לאורך שני הטורנירים בהם השתתפה - הפגינה החבורה הצעירה של ארז אדלשטיין יכולת גבוהה וידעה לחזור גם ממשחקים בהם נקלעה לפיגורים משמעותיים. בשורות מעודדות ומשמחות לקראת אליפות אירופה, שתיערך בקיץ הבא, שם סביר להניח נזכה לראות כמה מחברי הנבחרת הנוכחית.