מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
ליגת המכללות אס"א ישראל

מכללות: אוניברסיטת חיפה אלופה
לפני שנה הם עוד היו בליגה השניה, הערב הם זכו בגדול האליפות. אוניברסיטת חיפה ניצחה 72:81 את המרכז הבינתחומי הרצליה בגמר שנערך אצלה בבית לפני כ100 צופים.

מכללות: חיפה והרצליה בגמר
אוניברסיטת חיפה השלימה ניצחון כפול על מכללת רופין, הביתנחומי הרצליה גברה גם כן פעמיים על המכללה למנהל. שתי הפיינליסטיות מאשתקד בחוץ, צפויה לנו השנה אלופה חדשה.

מכללות: נקבעו משחקי חצי הגמר
אוניברסיטת חיפה ניצחה בבית את הבינתחומי הרצליה ותסיים ראשונה בבית רבע גמר 1, בבית 2 המכללה למנהל זכתה בבכורה עם ניצחון על רופין. בפליאוף התחתון: אוניברסיטת ת"א הביסה את אוניברסיטת בן גוריון.

מכללות: נקבעו העולות לחצי הגמר
פגרת המבחנים מאחורינו, גם אליפות אס"א 3*3. ליגת המכללות חזרה לסמסטר ב' ולשלבי הפליאוף השונים. בפליאוף העליון שיחקו פעמיים השבוע וכבר ידועות לנו מי ה4 שהעפילו לפיינל פור.

מכללות: וינגייט הדיחה את בן גוריון
אלופת הליגה התחתונה גברה 71:61 על אוניברסיטת בן גוריון במשחק על הכניסה לפליאוף העליון, ובעצם הבטיחה לעצמה לשחק בליגה העליונה בעונה הבאה. במשחק השני הרצליה עלתה לפליאוף העליון עם ניצחון קל על אפקה שתשחק יחד עם בן גוריון נגד הירידה.

מכללות: מקום אחרון לפליאוף
השלב הראשון מאחורינו, רק משחק השלמה אחד יקבע את זהות העולה האחרונה ישירות לפליאוף העליון. בנתיים מי שכבר הבטיחו מקום הן אוניברסיטת חיפה, רופין והאקדמית ת"א יפו. וינגייט ואפקה מהליגה התחתונה ינסו גם הן לעלות אליו דרך מפגשים עם קבוצות הליגה העליונה.

מכללות: השבוע הקובע
מחזור אחד לסיום העונה (פלוס השלמות), המאבקים על הפליאוף מתחממים. אוניברסיטת חיפה הבטיחה מקום ברבע הגמר עם ניצחון על הרצליה, המכללה למנהל קפצה למקום הרביעי. בליגה התחתונה וינגייט ואפקה הבטיחו מקום בפליאוף הבניים.


cker();