תנו לנו שופטים בכירים
אבנר סמיד ,27/04/2006

בעקבות תלונות רבות של קבוצות הלאומית על השופטים וכדי שהכרעת העולה לליגת העל תעשה ע"פ המגיע לקבוצה ולא ע"פ החלטות שופטים מבקש אבנר סמיד לשבץ שופטים מליגת העל לפלייאוף הלאומי.

עם הטור הזה חיכיתי זמן לא מבוטל, חשבתי אולי לכתוב אותו לפני הפלייאוף, אך העדפתי לתת צ'אנס לשופטים שכבר שובצו למשחקי הפלייאוף. אך אחרי התלונות הלא מעטות שנשמעו לכיוונם של שופטי המשחק ברצוני להעביר בקשה לכיוונו של משבץ השופטים וליעקב סנדלר האחראי עליהם "בבקשה מכם תשימו שני שופטים של ליגת העל במשחקי הפלייאוף הלאומיים."

בשנה שעברה רק לאחר שעפולה התלוננה שהשופטים מקפחים אותה בסדרת הפלייאוף נגד ר"ג, התחילו להיות משובצים שופטי ליגת העל, השנה קבוצות בליגה שמו תקציבים לא מבוטלים כדי לעלות ליגה ואיננו רוצים להגיע למצב בו החלטות שגויות של שופטים פחות טובים ממי שנמצאים זמינים יכריעו את גורל העליה. נכון שבפתיחה היה שופט ליגת על אחד לצד השופט הלאומי, אך אין כל סיבה שלא יהיו שני שופטי ליגת על ואם רוצים שהשופטים הלאומיים יהיו איתם, אז שישימו כשופט שלישי את השופט הלאומי, בתקווה שבגמר יהיו שלושה שופטי ליגת העל בכל משחק.

נושא השיפוט בליגת המשנה הוא נושא בו ניתן לקחת דוגמא חיובית מהכדורגל במחזור הקרוב השופט הבכיר של ישראל אלון יפת ועוד אחד מבכירי השופטים, אסף קינן ישפטו את משחקי הליגה השניה בזמן בו מתקיימים גם משחקים בליגת העל ובכדורגל ליגת העל נמצאת בשלבי ההכרעה הסופיים מה שעוד רחוק מאוד מבחינת ליגת העל בכדורסל.

באחד המשחקים העונה פגשתי את יו"ר איגוד הכדורסל ירמי אולמרט ובשיחתנו הוא אמר לי שבפלייאוף ישפטו שופטי ליגת העל. ירמי, אני מחכה....






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעעשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית פרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();