מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
פיב"א יורופקאפ
עורכים:

פשוט ברמה מעליהם
מכבי ראשון לציון הפסידה 75:91 לפרנקפורט במשחק הקובע, ובכך סיימה את דרכה באירופה (ואת דרכם של הקבוצות הישראליות באירופה בפרט) ברבע גמר גביע פיב"א.

עוד לא אבדה תקוותנו
אחרי שכבר פיגרה בדו ספרתי ונראה היה שהיא בדרך לעוד תבוסה וסיום הדרך באירופה, מכבי ראשון לציון התאוששה וניצחה בהארכה את פרנקפורט 84:88. בשבוע הבא משחק על כל הקופה.

עולים שלב
מכבי ראשון לציון ניצחה הערב את ונטספילס 85:93 במסגרת המשחק השני בשמינית גמר גביע פיב"א, ועלתה לרבע הגמר שם תפגוש את פרנקפורט הגרמנית, מצמרת הליגה הראשונה.

הולכים לסגור את זה בבית?
מכבי ראשון לציון, הנציגה האחרונה של הכדורסל הישראלי בליגות האירופאיות, גברה בחוץ על ונטספליס 75:73, במשחק הראשון של שמינית גמר גביע פיב"א. ניצחון בגומלין בשבוע הבא ישלח את ראשל"צ לרבע הגמר.

עכשיו מתחילים לעבוד קשה
מכבי ראשל"צ פתחה את שלב הבתים השנים ביורופקאפ של פיב"א עם הפסד לנובו מסטו 76:79, כאשר מסתמן שהבית השני לא הולך להיות קל כמו זה שלפניו.

למרות ההפסד, ראשון ראשונה בבית
מכבי ראשל"צ סיימה הערב את שלב הבתים הראשון במסגרת גביע פיב"א עם הפסד לאקדמיק סופיה 77:72. למרות ההפסד, הכתומים שמרו על ההפרש אותו היו "צריכים" וסיימו את הבית במקום הראשון. דוסון עם תצוגת קליעות מבחוץ סיים עם 20 נקודות.

כתום עולה (שלב)
באמצע היום בקור הרוסי ועם כמה מקומיים בתור קהל, מכבי ראשון לציון ניצחה את יינסי הרוסית 74:67, ועלתה לשלב הבא בגביע פיב"א. מונרו הובל את ראשל"מ עם 14, 12 לאוסברי.


cker();