מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
יורוקאפ
עורכים: safsal

מפעלי אירופה: מזל שיש את אשדוד
בשבוע שדי נרצה לזכור לנוכח התוצאות של הישראליות באירופה, הגיעה מכבי "בן" בנות אשדוד ועם ניצחון צלגד שמרה על מאזן מושלם ביורוקאפ. מכבי ת"א הפסידה לפנאתינייקוס, ירושלים חטפה בראש מאולם, ראשל"צ ונהריה הפסידו בליגת האלופות.

מפעלי אירופה: הראשון של ת"א והרצליה, גם אשדוד בעסק
שבוע נוסף של הקבוצות הישראליות באירופה והפעם מוצלח ביותר: בני הרצליה רשמה ניצחון ראשון מול פרייביזדה ביורופקאפ, מכבי ת"א עם ניצחון בכורה ביורוליג על גאלאטסאריי, ירושלים וראשל"צ שומרות על מאזן מושלם ביורוקאפ ובליגת האלופות, נהריה הפסידה לנימבורק. נציגת הנשים שיצאה לדרך השבוע מכבי אשדוד עם ניצחון על ספרטק מוסקבה ביורוקאפ נשים.

מפעלי אירופה: ניצחונות לראשל"צ וירושלים
שבוע עמוס בהופעות של קבוצות ישראליות במפעלים השונים באירופה: בני הרצליה ועירוני נהריה הפסידו במשחק הראשון שלהם בשלב הבתים של ליגת האלופות, מכבי ראשל"צ ניצחה את קטאיה, והפועל ירושלים גברה על וולנסיה בשלב הבתים של היורוקאפ.

טרגדיה אירופאית
מכבי תל אביב שמטה את ההובלה והפסידה ללובליאנה 73:66, ועכשיו גם העלייה לשלב הבא בסכנה. הפועל ירושלים שוב הפסידה לסרטוב 103:94)) במשחק נטול חשיבות מבחינתה (18 נקודות לרפי מנקו), ורק מכבי ראשון לציון ממשיכה לשלב הבא, עם ניצחון על קטאיה הפינית 98:85

אירופה: טוב שיש את מכבי ראשון
הקבוצה של שרון דרוקר הייתה היחידה בערב עגום לקבוצות הישראליות שניצחה בביתה במסגרת אירופית, 61:79 על נובו מסטו. הפועל ירושלים הפסידה בחוץ לשטרסבורג 71:75, ומכבי תל אביב הפסידה בביתה 92:82 לקאזאן של קית' לנגפורד.

בדיוק כמו שבוע שעבר
המחזור השני בשלב השני של היורוקאפ והיורופקאפ נראה דומה למחזור הראשון. ראשל"צ עם ניצחון דו ספרתי, מכבי ת"א מתקשה אבל בסוף מנצחת וירושלים עם עוד הפסד מאכזב.

מתחילים להתרגל
בפעם הראשונה בהיסטוריה, מכבי ת"א שיחקה ביורוקאפ וניצחה במשחק הפתיחה 73:82 את לובליאנה. מקבילתה למפעל הפועל ירושלים הציגה משחק הגנה שערורייתי בדרך להפסד 105:94 בסארטוב. יורופקאפ: 23 נק' של מארק ליונס סידרו לראשל"צ ניצחון 72:81 על וילירבאן.


cker();