עשור ל"ספסל" – נקודת מבט אישית
אבנר סמיד ,01/10/2007

על החיבור של אבנר סמיד ל"ספסל"


לפני כשנתיים וחצי התחלתי לכתוב עבור ספסל ונראה לי שהסבל שהיה לשלומי פרי מכך מרגיש כמו חמש שנים לפחות.

הסיפור שהיה כזה הוא, נסעתי למשחק בית של הפועל חולון נגד אליצור קרית-אתא ובמשחק ישבתי בשער 2, לידי ראיתי אדם שרושם דברים רבים לאורך המשחק ופניתי אליו בשאלות: "האם אתה סקאוטר של קבוצה בליגה או עיתונאי מקרית אתא?" העיתונאי ענה לי: "לא ולא אני שגיא ניר מ"ספסל"" והמשיך בשאלה: "אתה מכיר את ספסל?" עניתי לו "בטח, כל הזמן אני עוקב שם אחרי הלאומית ואני יודע שאתה עורך שם את הלאומית." בין הדברים אותם כתב שגיא היה טור ציורי יפה בימי שישי בו סיפר על טיולים בירכא ושאר הדברים שנהניתי לקרוא בסופ"ש. שגיא שאל אותי האם ארצה לסקר את משחקי הבית של חולון ועניתי לו שאעשה כן בשמחה. המשחק נגד קרית אתא בה שיחק יגאל אחיו של שגיא, היה משחק הבית הראשון של חולון בו הייתי באותה עונה ומאז עד לתום הליגה נסעתי לכל משחקי הבית שלה וסיקרתי אותם עבור האתר.

כעבור עונה עזב שגיא את ספסל ולאחר תקופה בה שלומי ואבי יופה ערכו את הלאומית, נכנסתי אני לערוך ליגה זו. בעזרת טלפונים רבים גייסתי כתבים וסיקרתי בעצמי כמעט את כל משחקיה של הפועל חולון, לפרוייקט סיכום העונה קרא אדון פרי "ספסלסמיד" פרוייקט מזוית חולונית וקצת חולונית, כעקיצה אלי על כך שכמעט בכל מפגש מצאתי את הקשר לחולון לדוגמא: הוד השרון נגד גבעתיים היה בשבילי המאבק בין אסף יגל לשי מולנר שעונה לפני-כן שיתפו פעולה בחולון.

לאחר שוויתרה חולון על העליה הגעתי בשנה שחלפה למעט מאוד משחקים ואת מקומי כעורך הלאומי תפס בהצלחה רבה אלירן כהן הבאר-שבעי. אלירן מדי מחזור כותב קידום נהדר למשחקי הליגה, בקיץ שחלף הוא עדכן בצורה יפה על ההעברות של השחקנים, על משחקי אימון ושאר דברים וכמו שזה נראה צפוי לו עתיד מזהיר.

שלומי פרי האיש שמאחורי כל עורכי הלאומית שיתף פעולה עם שגיא התעמת לא מעט איתי וכעת עוזר מאוד לאלירן והוא האיש לו מגיעות מירב המחמאות על קיומו של "ספסל", בנוסף אורלי וליאור קלינגר התאומות שלפי ידיעתי עוזרות לו רבות.

ברצוני לאחל לאתר "ספסל" עוד שנים רבות וטובות של כדורסל ישראלי, לא לשכוח שזה המפתח ולמרות שחולון עלתה לליגת העל לדעתי אתר ספסל צריך להתמקד בעיקר בלאומית והנה השנה יהיו שם הרחבות כולל פורום מיוחד שכבר עלה "ליגה ליגה", במיוחד כש"סל-ניוז" כבר לא מסקר את הלאומית מחד ואתרים אחרים כן מסקרים את ליגת העל לגברים מאידך, חשוב מאוד שהאתר ישקיע את מאמציו בלאומית.

יום הולדת שמח ועוד שנים רבות של אושר וכושר
אבנר סמיד
(אבנ"ס)







כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
יומון של אליפותאם נרצה אין זו אגדהבארי ללאומית?כל האפשרויות הלאומיות (טל"ח)קיפאון בחולוןשינוי קיצוני - בין קסאם אחד לשניהפעם הראשונהמכתב סליחה על שנאת חינםהחולונים שבים למקומם לאומית שלום ולהתראותמשחקי גביעפרידה עצובה מיורם קאופמןהמשך: החלטות מוזרות מקפחותהחלטות מוזרות ומקפחותנולדנו לסבולעוד יום רגיל בחייו של כתב ספסלסיכום הסקריםשמחה מהולה בעצבחולון עולה לליגת העל – תקציר הסדרההמשחק ששינה את חיייומן העליה - החלק האחרוןיומן העליה – החלק השלישייומן העליה - החלק השניהמספרים השאלות וההתקפהיומן עליה - חלק ראשוןהחגיגות הליליות של חולוןלא יכול לישוןתנו לנו שופטים בכיריםפלייאוף הלאומית יוצא לדרךהסקר הלאומי - איפה טעינו ?קצת סדר בבלאגן הלאומיהמעקב הלאומי - סימני הכרעה?יום לבחירות - מצב הסקרנפגשים אחרי הבחירותליגת עדלאידעסיכום הרבע השלישי בלאומיתלאומית: דבר המשקיפים לקראת עפולה - חולוןיגוייר החוק הרוסי לאלתרתחזרי תחזריסקר הלאומית הגדולשני חברים יצאו לדרךחלף סיבובסיכום הרבע הראשון בליגה הלאומיתהגיע הזמן לשנותעובדים עלינו בעינייםבעל הבית השתגע?כדורסל ישראלי זה הכי אחיזמן לבקש סליחה



© כל הזכויות שמורות
cker();