יומני היקר, אני רוצה...
אורלי קלינגר ,13/02/2006

אליפות, להישאר בליגה, יתרון ביתיות, לא לפגוש את רמת השרון.
עם 18 מחזורים מאחורינו, לכל קבוצה יש את הסיפור שלה ואת המשאלה שלה להמשך.
נכנסנו עבורכם לנעליה של כל אחת מהקבוצות שלנו והסתכלנו על העונה שהייתה, עם מבט לפלייאוף העליון והתחתון הבא עלינו לטובה כבר ביום חמישי.

לוח המשחקים - עונה רגילה ופלייאוף עליון ותחתון

צילום: מוטי קלינגר

1. אנדה רמת השרון, 16 – 0
אני רוצה להודות לכל מי שהביא אותי עד הלום. לרעננה הרצליה שנתקעה מולי על סל אחד ברבע שלם, לשירי שרון וההחטאות מהעונשין, לשופטים שלא הרחיקו את נולאן, לפטרה אויהיי על ריבאונד ההתקפה וסלי הניצחון, לדיאנה נולאן והשלשה המטורפת שלה מול מוצקין, ולכל האוהדים שעזרו לי להגיע לשלב הזה עם מאזן מושלם. אפילו רמלה הדורסנית של לפני שנתיים הפסידה איזה משחק עד הפלייאוף העליון, אז אני מאד גאה בהישג שלנו – בעיקר בגלל כל המשחקים הצמודים שהורידו לכל אחת מאיתנו שנה או שתיים מהחיים, ובגלל שכל הליגה מתפללת שנפסיד.

בפלייאוף העליון אנחנו צריכות רק עוד ניצחון אחד או לחילופין הפסד של מוצקין כדי להבטיח את המקום הראשון ויתרון הביתיות עד הגמר, אז את המשאלה שלי אני אשמור לשלבים הבאים. בעצם, אתה יודע מה? בכל זאת אולי כדאי לבקש משהו, שמור עלי מהשאננות. אין לנו עוד משחק גדול אמיתי עד שהעסק באמת יגיע לשלבים הקריטיים, אז אני רק רוצה לבקש שבמשחק הגדול הבא נדע להגיע עם הנחישות הנכונה. שאירועי ספארטק לא יחזרו על עצמם.

לוח משחקים: נגד בני יהודה, נגד חיפה מוצקין, ברעננה הרצליה, נגד רמת חן, בהפועל ת"א


2. הפועל חיפה מוצקין, 12 – 4
עשינו את זה. לראשונה בגלגול הנוכחי שלנו מאז שחזרנו לליגה בעונת 02/03, הצלחנו לסיים עונה בלי חילופי שחקניות. השנה פגענו בול, גם עם הזרות וגם עם הישראליות, ובאמת עשינו עונה נהדרת. רק ארבעה הפסדים, ורק לרמת השרון ורעננה, ובשניים מן המשחקים האלה עם קצת מזל גם היינו מנצחים. יש לנו את ההתקפה הכי טובה שהליגה ראתה בשנים האחרונות, והצלחנו לכפות את הסגנון המהיר שלנו על כולם. הצלחנו לעשות את כל זה ובכל זאת להישאר קצת מחוץ לתשומת הלב, מחוץ לרדאר, עדיין אנדרדוג. אנדרדוג שנושך.

אנחנו עכשיו מסתכלים קדימה והמטרה היא לשמור על המקום השני ולהבטיח יתרון ביתיות בסדרת חצי הגמר. העסק עדיין נזיל לגמרי ואפשר עוד חס וחלילה ליפול למקום הרביעי, אבל זה תלוי רק בנו. הפלייאוף העליון הולך להיות מאד קשה, אבל הראנו המון לב השנה ועבדנו כל כך קשה, אז אני מאמינה שנעשה את זה. אם אפשר רק לסדר לבני יהודה או הפועל ת"א איזה ניצחון מפתיע, נשמח.
נ.ב
על חצי גמר הגביע אני אכתוב לך בפעם אחרת...

לוח משחקים: נגד הפועל ת"א, באנדה רמה"ש, נגד בני יהודה, נגד רעננה הרצליה, ברמת חן


3. בנות רעננה הרצליה, 11 – 5
היה לנו קצת קשה בסיבוב השני. הפסדנו באוסישקין, שוב פספסנו מול רמה"ש, ירקנו דם בתל כביר ובני יהודה, הפסדנו גם ברמת חן, ואל תשכח שאת הסיבוב הראשון סיימנו עם הפסד באשדוד. אשדוד!
העסק סוף סוף התחיל להתחבר עם הניצחון הגדול על מוצקין וגם מול אשדוד אתמול שיחקנו לא רע. היה חסר לנו רק ניצחון אחד כדי לסיים במקום השני וזה קצת מאכזב, אבל בפלייאוף העליון אנחנו מסוגלות וחייבות לתקן. המשאלה שלי להמשך היא המקום השני, ובשביל זה אנחנו רק צריכות להיות קצת יותר עקביות. שהיד של טי.טי תופיע לכל משחק, ששאמיקה תוכיח לכולם שהיא אותה ווינרית שראינו ברמלה, שקיי.בי תהיה אגרסיבית בהתקפה בכל משחק, שהילה וטל ימשיכו לזרוק ולפגוע, ששירן תמשיך לחטוף, ושמוניק תישאר מוניק. והכי חשוב, שננצח את אנדה.

לוח משחקים: נגד רמת חן, בהפועל ת"א, אנדה רמה"ש, בחיפה מוצקין, בני יהודה


4. מכבי רמת חן, 10 - 6
... רגע, תן לי שנייה להרגיע את הדופק, לא היה קל להגיע לפה. אתה זוכר שכתבתי לך בפגרה בינואר? "האכזבה של הסיבוב" קראו לי בספסל! לא ניצחת אף קבוצה שמדורגת מעליך, ירדו עלי. ומה יכולתי להגיד? לא יכולתי להתווכח. אבל בסיכום הסיבוב הזה הם יכתבו רק דברים טובים, אתה תראה, כי באמת עשינו סיבוב גדול. הפסדנו רק ברמה"ש כששיחקנו עם 2.5 זרות, והיה גם את הפספוס המרגיז במוצקין, אבל בסה"כ עשינו סיבוב באמת נהדר. דיאנה ג'קסון שחקנית מעולה ואנחנו סוף סוף משחקות כמו קבוצה, ואני מאמינה שאנחנו מסוגלות לצאת מהמקום הרביעי הזה, שרק בגלל יחס סלים כולל נדחקנו אליו. אז איך דואגים להימנע מדייט עם אנדה בחצי הגמר? מבחינה הגנתית רק שנמשיך לעשות את מה שאנחנו עושות. בהתקפה? אני מודאגת רק מהגארדיות. מאמבר ודיאנה אני יודעת שאקבל את הסחורה וגם מהספסל אני די מרוצה, טפו טפו, אבל לגבי מוניקה ונטאשה – אין לדעת. אם שתיהן יגלו קצת עקביות, ואם שירי תואיל בטובה להסתכל על הסל, ואם נשדרג את מעמדנו כקבוצה המדורגת אחת לפני אחרונה באיבודים למשחק, את אנדה לא נראה עד הגמר.

לוח משחקים: ברעננה הרצליה, בבני יהודה, הפועל ת"א, באנדה רמה"ש, חיפה מוצקין


5. הפועל תל אביב, 10 –6
זו כנראה לא השנה שלנו. אמנם בתחזיות תחילת העונה כיכבנו בגדול, אבל עם חוסר מזל כמו שלנו קשה לעמוד בהן. נשארנו בלי זרה ואיבדנו גם את אפשטיין ואולי את לויצקי, אבל הצלחנו לנצח 10 משחקים ואנחנו עוד בתמונת הפיינל פור. נופיע לכל משחק במטרה לנצח, אנחנו כן מאמינות שאפשר להפתיע כמה קבוצות, ולפחות קיבלנו את מירב בחזרה. עד סוף העונה בבקשה שמור עלינו מפציעות, מניתוחי תוספתן, מכאבי ברכיים ושאר המכות שטרם נחתו עלינו.

לוח משחקים: בחיפה מוצקין, רעננה הרצליה, ברמת חן, בבני יהודה, אנדה רמה"ש


6. בני יהודה, 4 – 12
אתה יודע מה אומרים, עדיף להיות זנב לאריות מראש לשועלים. עם כל חילופי הזרות שנכפו עלינו השנה איבדנו יותר מדי משחקים שיכלנו לנצח, וכל שנותר לנו עכשיו הוא לפנצ'ר כמה גלגלים בדרך של קבוצה כזו או אחרת לחצי גמר הפלייאוף. המשאלה שלי להמשך היא רק שהברך של דטרינה תחזיק מעמד כי אתה יודע שחיכינו לה מספיק זמן, ושננצל את הזמן שנותר כדי להתחבר ולהשיג כמה ניצחונות. ריבי הישראלית הכי טובה בליגה היום ויחד עם זרות בריאות, אנחנו רוצות לסיים עם טעם טוב.

לוח משחקים: באנדה רמה"ש, רמת חן, בחיפה מוצקין, הפועל ת"א, ברעננה הרצליה


7. מכבי אשדוד, 4 – 12
היינו כל כך קרובות. אני באמת מאמינה שעם סוני מוסיץ' לא הייתה נפצעת, היינו עכשיו בעיצומן של ההכנות לפלייאוף העליון. אבל לא נבכה על החלב שנשפך, כי אין לנו זמן. יש לנו מספיק על הראש במאבקי הפלייאוף התחתון. תל כביר התחברה בצורה מדהימה וחטפנו מהן בראש לפני שבוע, אבל מזל שגירדנו את הניצחון ההוא בחולון. עכשיו נשארו לנו שני משחקים בבית מול שתיהן, ואנחנו חייבות לנצח. זה לא יהיה קל אבל בסיוטים הכי גרועים לא דמיינו שבעונה הבאה נשחק בלאומית, ויש לנו מספיק כישרון כדי לוודא שזה לא יקרה. ברנדי, שון וסטייסי הן מהזרות המוכשרות בליגה, והסגל הישראלי הלוחם שלנו ידאג לשאר.

לוח משחקים: תל כביר, חולון


8. אליצור 'בליסימה' חולון, 3 – 12
זהו זה. הגענו למשחקים הכי גדולים בעונה שלנו, והנערות שגידלנו יצטרכו להראות שמגיע למועדון שלהן קבוצה בליגה הראשונה. הייתה לנו עונה קשה וציפינו לזה, אבל סה"כ הנערות והאמריקאיות הצעירות שלנו נלחמו והסתכלו לכל יריבה ישר בעיניים. את רמת חן גררנו להארכה, את רמה"ש כמעט עקצנו, רק כואב הלב על ההפסד לאשדוד בבית.

אנחנו פותחות את הפלייאוף התחתון עם משחק באשדוד ואז חוזרות הביתה לארח את תל כביר. אנחנו חייבות לנצח לפחות אחד מהשניים כדי להישאר בליגה, וזה רק עניין של לב ומלחמה. זה כבר לא משנה מה אכתוב ומה אגיד, במאני טיים אנחנו יכולות לדבר רק על המגרש. יאללה יומן, נתראה בליגת העל.

לוח משחקים: באשדוד, תל כביר


9. מכבי תל כביר, 2 - 14
אנחנו עוד יכולות לעשות את זה. למרות כל ההפסדים הצמודים – שלושה בארבע הפרש ומטה ואחד בהארכה אחרי שכבר הובלנו ב8 עם שתי דקות לשחק. הוכחנו שאנחנו יכולות לנצח כל קבוצה במבצרנו הקט, שעכשיו אנחנו נאלצות לנטוש בפלייאוף התחתון שסידר לנו עוד שני משחקי חוץ כדי להישאר בליגה. אנחנו פותחות באשדוד שלפני שבוע ניצחנו ב20 הפרש, וזה משחק חובה. אחר כך בחולון במשחק על כל הקופה, נעשה הכל כדי להישאר בליגה. חולון עוד לא פגשו את ההרכב הנוכחי שלנו ואנחנו נדאג שזה לא יהיה מפגש שהן ירצו לזכור.

לוח משחקים: באשדוד, בחולון






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
עדיין מחכים לפתיחת העונהצ'מפיונצ'יפ ווייקליגת העל לנשים יוצאת לדרך!דע את היריבה - ישראלרשמים מקצה הגביעדבר המערכת: מי משחק בחג המולד?עשו לנו את הקיץטופ 3הטורניר האולימפי – נשיםבחזרה לחייםבדרך לאיטליה - חמש הערותפעם אחת.. לפני 31 שנים.אל תהרסו לנו את הגמראדמה, רוח, מים, אשממעוף הציפוראבק כוכבותעושה את ההבדלצפוף בצמרתבדרך הקשהאשת השנה שלי – שי דורוןהכיף חזר"אנחנו מנצלים 2% מהפוטנציאל של כדורסל הנשים"אגדה אמיתיתעונת הWNBA יוצאת לדרךאיכות, לא כמותלקראת רמלה VS רמת חןהדוכסיות של רמת השרוןסיכום עונתי בליגת הנשיםטובות רק בשביל הפרומוסיכום הסיבוב בליגת הנשיםהאדום חוזר לשלטון?צניחה חופשיתליגת הנשים יוצאת לדרךלפרוש בשפל



© כל הזכויות שמורות
cker();