המשחק הבא
  :נגד
:תאריך





הודעות לעיתונות
מידע וטלפונים
ארכיון
היסטוריה

נבחרת העתודה נשים
המשחק האחרון - אליפות אירופה לעתודה נשים - דרג ב'

תוצאה נבחרת העתודה נשים 68 - נבחרת העתודה אירלנד 24 כתבה
עתודה: המשימה נדחתה בשנה

העתודה סיימה עם ניצחון
זו הכותרת הכי שמחה שאפשר היה למצוא לעבודה שבמקום לשחק על מקום בפודיום, שיחקנו נגד בריטניה עליה אנחנו עדיפים ב-33 הפרש בממוצע, מה שמספיק למקום שביעי. טל לב סגרה את הטורניר עם 16 נקודות כקלעית המובילה בנבחרת, יערה יצחקי סיימה כמוסרת הטובה באליפות (8 בממוצע) ועם כל הטוב הזה ננסה להעפיל לדרג א' בשנה הבאה. בהמשך הערב כתבה מסכמת על הטורניר.

עתודה: 7 במקרה הטוב
גם בתסריט השלילי לא חשבנו שעל זה נשחק מחר. הנבחרת של שירה העליון נכנעה היום להגנה טקטית מבריקה של יוון ונחלה הפסד שני בטורניר. משחק טוב של יצחקי, לב ושיר לוי הוביל ליתרון 12 נקודות בתחילת הרבע השלישי. אבל אז, הנבחרת היוונית עברה ללחץ ושמירה אזורית ההכנה של המאמן היווני, ידעה ללחוץ איפה שכואב ובריצת 32-10, נכנענו. מחר תנעל האליפות ב- 15:30, נגד בריטניה. כן, עד כדי כך כואב.

טובות מכולן - וזה לא הספיק
אלה היו שלושה רבעים משובחים של שחקניות משובחות שעשו כמעט הכל נכון כדי להוציא את בלארוס מדעתה. אחרי 3 דקות עלינו ליתרון דו ספרתי ומאז הוא נע סביב 16 הפרש מאיים להיות יותר. אבל 6 דקות לסיום הכל השתבש. הנבחרת אמנם השיגה ניצחון רביעי מוצדק, אבל היתה צריכה יתרון 11 שכבר היה לה ביד (18 בשלהי השלישי) אך נגמר 4. הנבחרת חיכתה לבשורה מבריטניה, אבל קרואטיה עשתה את שלה עם ניצחון קל. ביום שבת (15:30) משחקי מיקום 5-8.

רמה בפני עצמן - ניצחון שני לעתודה
שחקניות נבחרת העתודה הוכיחו הערב, שוב, שהן שחקניות לדרג א'. דאבל-דאבל לאלי רוזנבלום שסיימה כריבאונדרית הבולטת, 14 אסיסטים ליצחקי ולביא ועדן רוטברג רמה בפני עצמה. שחקניות הנבחרת עשו את המצופה מהן(!) והביסו(!!) את בריטניה ב-38 נקודות הפרש. מחר מנוחה וברביעי חוזרים להמשיך את המסע לדרג א.
יום גיבוש: העתודה גברה על אירלנד
יממה אחרי ההפסד לקרואטיה פגשה נבחרת העתודה יריבה אירית בהזמנה. אחרי יתרון 41:18, התקיימה מחצית שלמה לפרוטוקול ובסיומה כל שחקניות הסגל קלעו נקודות, 10 שחקניות חילקו 25 אסיסטים ואפילו בריבאונד סיימנו בשוויון. מחר (18:15) מעלים הילוך נגד בריטניה ששוב התקשתה מחצית נגד יריבה חלשה לפני שהשיגה ניצחון שני באליפות.
עתודה: הפסד שאפשר לספוג
בטורניר של 8 ימים כשהמטרה להגיע לפיינל פור בשבת הבאה, הפסד לקרואטיה הוא בחזקת "לא נורא". אחרי הפתיחה המצוינת והניצוצות של לא מעט שחקניות בסגל, האליפות מתחילה עכשיו ולא בלתי אפשרי שבעוד שבוע ויום נפגוש שוב את קרואטיה, נבחרת שאפשר לנצח. בינתיים הערב 10 נקודות של עדן רוטברג ו-9 של טל לב לא הספיקו לניצחון. מחר (18:15) נגד אירלנד, החלשה בבית, אפשר יהיה להתאושש ולחשוב כבר על בריטניה.
עתודה: המשימה נדחתה בשנה
נבחרת העתודה סיימה הערב את קמפיין העפלה לדרג א' רק במקום העשירי ותנסה להשיג את היעד בשנה הבאה. אחרי שלושה הפסדים רצופים, הגיע היום הניצחון השלישי ברציפות במשחקי מיקום שנתנו בעיקר הרגשה טובה. נגד אירלנד החלשות במיוחד הספיקה מחצית אחת כדי לסגור את הטורניר עם ניצחון. הונגריה, ליטא וסלובניה העפילו. גרמניה, סלובקיה ויוון הצטרפו לישראל בדרג ב'.
ניצחון שני ומקום עשירי לעתודה
ניצחון ב-39 הפרש על בולגריה, במשחקה הטוב ביותר של הנבחרת הישראלית, בטורניר. מה שלפרקים היה הצגה של כדורסל (רבע שני הגנתי בצורה נהדרת) ורבע אחרון חגיגה התקפית חיבר ניצחון שני ברציפות וקבע שהנבחרת תסיים את האליפות במקום העשירי, עוד לפני המשחק האחרון שיתקיים מחר נגד אירלנד. טל לב ברבע שני מצוין בלטה עם 14 נקודות בסך הכל במשחק.
ניצחון בכורה לנבחרת העתודה
אחרי שלושה הפסדים הופיעה היום ההגנה הישראלית במיטבה, ביכולת גבוהה של עדן פורת (6 חט', 1 חס') וחברותיה. הנבחרת עלתה ליתרון עוד לפני ההפסקה ושמרה עליו בכל המחצית השניה, הרבה בזכות משחק נהדר של שירה ששון (המצטיינת במשחק) ויום קליעה טוב של ירדן דנן. מחר מנוחה ובשבת תפגוש ישראל את בולגריה שהפסידה לאוקראינה במשחק צמוד.
הפסד שלישי לנבחרת העתודה
זה כבר היה נראה טוב בתחילת הרבע השלישי כשהנבחרת הישראלית עלתה ליתרון 17 הפרש (54:37), אבל האופוריה החזיקה 4 דקות לפני שאוקראינה השוותה את התוצאה והכריעה את המשחק ברבע האחרון, שיר לוי במשחק טוב ו-14 נקודות בלטה. הנבחרת עדיין ללא ניצחון תנסה להשיג אותו מחר, 16:15 נגד בלארוס.