מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
ליגת על נשים

תוצאות המחזור האחרון:
א.ס. רמת השרון 70 - אליצור חולון 77
מכבי "בן" בנות אשדוד 83 - הפועל פ"ת רוני 57
אליצור נוה דוד רמלה 62 - מכבי רמת חן 61
משחקי המחזור הבא:
ספסל: הפודקאסט
שלום סיונוב מארח את אריה לבנת לסיכום העונה בליגת העל לנשים: אשדוד שוב אלופה, חוסר הבאז התקשורתי השנה, האם הורדת הזרה תעזור לליגת הנשים או לא? ועוד הרבה דברים מעניינים... האזנה נעימה!

בפעם החמישית ברציפות - אשדוד אלופה!
מכבי "בן" בנות אשדוד זכתה הערב באליפות המדינה אחרי ניצחון 76:93 אל אליצור רמלה, והשלימה 3-0 בסדרת הגמר. הצלחת מצטרפת לגביע שכבר זכתה בו, והערב הקבוצה חגג לעיני הקהל הביתי. טיפאני ג'קסון במשחק שיא עם טריפל דאבל!

קבלו אותן - מצטיינות העונה בליגת העל
אנחנו בעיצומה של סדרת גמר הפליאוף, אולי מחר תיהיה לנו אלופה, ובסופ"ש האחרון קיבצנו את מאמני הליגה לסקר המצטיינות המסורתי. באופן צפוי, יש לנו נציגות (ונציג) מרביעיית הפיינל פור, אבל גם כמה שמות מפתיעים אפילו מהפליאוף התחתון.

נשים: אשדוד בדרך לדאבל?
למרות משחק לא גדול, אשדוד רשמה ניצחון 68:49 ברמלה ועלתה ליתרון 2-0 בסדרה. ביום שני (9/4) היא תוכל לחגוג אליפות מול הקהל הביתי. טיפאני הייז הצטיינה עם 18 נקודות, אלקסיס ג'ונס קלעה 16 לרמלה.

העולה החדשה חוזרת לגמר!
כבר בעונת החזרה שלה לליגה הבכירה, אליצור רמלה מעפילה לגמר הפליאוף אחרי ניצחון 89:101 על רמת חן ו1-3 בסדרת הגמר. 3 רבעים היה לנו משחק צמוד, אבל ברבע הרביעי רמלה עם מטח שלשות קטלני הצליחה לברוח ולא נתנה לרמת חן סיכוי.

הבלוק שהציל את העונה לרמת חן
עם דניאלה ראובן על הקווים מחקה אליצור רמלה פיגור של 27 נקודות במהלך הרבע השני וחזרו עד הארכה והזדמנות לסל ניצחון שנבלם בגג אדיר של דניאל דיאמנט. רמת חן כפתה משחק רביעי והשאירה את הסדרה בחיים. באשדוד דרמה לא פחות גדולה עם שלשת ניצחון של שי דורון שהשלימה סוויפ.

נשים: אשדוד ורמלה מרחק ניצחון מהגמר
האלופה המכהנת ניצחה בחוץ את חולון 70:57, עלתה ליתרון 2-0 בסדרה ותוכל לסיים את העבודה ביום שני בבית. שי דורון הובילה את אשדוד עם 18 נקודות, אצל המפסידות דניאל אדאמס עם 19. במפגש השני רמלה גם היא יכולה לסגור את הסיפור ביום שני, אחרי ניצחון 88:95 על רמת חן.


cker();