מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
ישראליות במכללות
עורכים:

האחיות ששון שוב ביחד

אחרי עונה מצוינת של מיכל ששון במכללת סקויה שבקליפורניה, היא תצטרף בעונה הבאה לאחותה, שירה ותעבור לחוף המזרחי ולאוניברסיטת אינידיאנפוליס. שירה ששון, שהושבתה העונה עקב פציעה צפויה לחזור למגרשים והשתיים יחזרו לשתף פעולה.


מכללות: נכנסים למרץ מאדנסס
מכללת מיין ודור סער זכו הלילה באליפות הקונפרנס אמריקה איסט וממשיכות לטורניר ה-NCAA. גם העונה של ירדן דנן ומיכל ששון עוד לא הסתיימה באיזור שלהן, אבל הן כבר הספיקו לשחק את הסיבוב הראשון בטורניר הארצי והודחו. שנים שכנעו שחקניות ישראליות לא לעבור למכללות, עכשיו כשאנחנו נכנסים לחודש מרץ ומלאים גאווה ישראלית נקווה לכמה שיותר שחקניות כאלה.

ערב חג: עדכון מהמכללות
תקופת החגים בפתח ובעיקר הכריסמס והשחקניות שלנו במכללות נערכות אבל ממשיכות לספק נתונים מרשימים. סיכום שבועיים האחרונים עם עוד גביע ותואר אמ.וי.פי למיכל ששון, ירדן דנן בתקופה מוצלחת עם אקארד שכבר סופרות 7 ניצחונות רצופים, סער ומיין חזרו לנצח ובקנדה בינתיים פגרה.

השבוע של הישראליות במכללות

בכל סוף שבוע נעקוב אחרי הנעשה מעבר לים. אחרי תקופה ארוכה ששחקניות ישראליות נעדרו ממשחקי המכללות השנה לא פחות מ-4 שחקניות לוקחות חלק במשחקים הללו ובתקווה שעוד רבות יצטרפו אליהן כמו בימי עבר, למען הצלחת הנבחרת הלאומית ו"הצלת" הענף.


מיכל ששון והג'יאנטס זכו בטורניר
מיכל ששון פתחה את שנתה הראשונה במכללות ברגל ימין עם תואר MVP בטורניר הראשון של העונה, טורניר "דלטה". ששון וקבוצתה ג'יאנטס זכו בטורניר עם מאזן מושלם 3-0. בסוף השבוע הקרוב יתמודדו בטורניר נוסף בפאסדינה

דור סער עוברת למכללות

אחרי שנים בהן נעצרה המגמה לעבור למכללות, שחקנית האקדמיה דור סער, קיבלה לאחרונה מעמד של ספורטאי עילוי ותעבור למכללת מיין. בימים אלה החלה את אימוניה עם נבחרת הנערות לקראת המשימה העומדת בפניהן לחזור לדרג א'.


בקרוב היא חוזרת, אלואיזה כץ
אלואיזה כץ היתה אחת הכישרונות הגדולים בישראל בתור הזהב של ליגת הנערות ואח"כ בנבחרת הנערות וכשעלתה בגיל 18 לליגת העל. אז החליטה לעזוב למכללות ואחרי שתי עונות מצוינות נעלמה קצת. עכשיו כשחזרה בגדול לתודעה עם נבחרת ישראל ב"3 על 3" ורגע לפני שמסיימת לימודים וחוזרת לארץ, היא מספרת על כל מה שעבר עליה ועל התוכניות לעתיד. ראיון חג, עם אחת הפורוורדיות המוכשרות שיש לנו.


cker();