מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
גביע המדינה נשים
עורכים:

גביע נשים: אשדוד מול חולון בגמר
רמה"ש נתנה פייט אדיר הערב, והצליחה למחוק פער של 18 נקודות ברבע הראשון. אבל בדקות הסיום אשדוד הצליחה לברוח, והפעם לשמור על הפער עד הניצחון. 82:71 לדרומיות בסיום, שיפגשו כאמור את חולון שגברה מוקדם יותר היום על בנות הרצליה.

גביע נשים: חולון חוזרת לגמר
מה שהתחיל כמשחק חד צדדי לטובת חולון, נגמר בדרמה ענקית עם שתי ישראליות צעירות שנתנו את משחק השיא שלהן. הרצליה שהייתה בפיגור כל המשחק הצליחה להוריד את הפער למינימלי, אבל חולון הצליחה במאני טיים לשמור את היתרון בדרך לניצחון 72:65 והכרטיס הראשון לגמר.

חולון, רמה"ש, הרצליה ואשדוד בחצי
ערב מאוד צמוד קיבלנו ברבע הגמר, אבל בסופו של דבר הפייבוריטיות עשו את העבודה ועלו לחצי הגמר. מחזיקת הגביע רמת חן נפרדה מהתואר אחרי הפסד לחולון, רמלה פיספסה ניצחון על אשדוד. ראשל"צ ובני יהודה נתנו פייט, אבל נכנעו להרצליה ורמה"ש.

נשים: רמת חן ורמה"ש ניצחו בגביע
הסיבוב הראשון בגביע המדינה לנשים נערך הערב. מחזיקת הגביע רמת חן מחוזקת בזרה החדשה טיירה ראפין לא התקשתה מול מכבי רעננה, רמה"ש נהנתה מיום מצויין של שי קליי ואלכסיס הארדן בניצחון של פ"ת רוני.

רמת חן מחזיקת הגביע
מכבי רמת חן זכתה בגביע המדינה לנשים אחרי ניצחון 85:57 על אליצור חולון. רמת חן שלטה במשחק מהפתיחה ורק הגדילה את ההפרש עם התקדמות המשחק. אדאמס הפציצה 27, הופקינס הייתה רחוקה ריבאונד 1 מטריפל דאבל. מוקדם יותר היום זכתה הפועל ראשל"צ בגביע המדינה לנערות ב' עם ניצחון 44:52 על א.ס. רמה"ש.

פ"ת עם המחמאות, רמת חן עם הגמר
רק לפני שבוע פ"ת ירדה ליגה. אבל היום היה משחק חדש, ובמשך 50 דקות נלחמה הקבוצה של אלי רבי ברמת חן הפייבוריטית והפסידה בסיום בדרמה ענקית. בחמישי: חולון מול רמת חן בגמר.

חולון חוזרת לגמר
קרוב ל20 שנה מהפעם האחרונה בה אליצור חולון הייתה במעמד הגמר, והיום זה קורה. רמה"ש הצליחה לרשום קאמבק מרשים ברבע האחרון, אבל במאני טיים מי שהייתה שם זאת חולון. הורנבאקל עם אסיסט לווקר שניצח את המשחק, 70:72 לחולון שעולה כאמור לגמר וממתינה לראות מי היריבה שלה.


cker();