מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
יורוקאפ נשים
עורכים: שי ברק

פה זה ישראל. תתחיל להתרגל.
ממלחמות למלחמות למלחמות למלחמות, נדמה שלפעמים שכחנו לשחק כדורסל. המצב של הכדורסל הישראלי, לא הולך ונעשה טוב יותר. גם לא זה של הליגה הישראלית. המשקיעים והמממנים יודעים את זה. מה שהם לא יודעים, זה שאשדוד משחקת הערב באירופה. טור דעה.

בלבן של העיניים - היורוקאפ נפתח

בשבוע הבא (26.10) שלב הבתים של היורוקאפ יוצא לדרך והוא צפוי להיות חזק ומאתגר מאי פעם. קבוצות גדולות מטורקיה הגיעו בטעות למפעל המשני בחשיבותו באירופה, הרכזת הבכירה ביבשת החליטה להצטרף, גדולות שחקניות יוון נזכרו במולדת שלהן וארבע קבוצות מאוד חזקות ינשרו מהיורוליג היישר לרבע הגמר. תוסיפו לזה את אשדוד שלנו ותקבלו מפעל צבעוני במיוחד שמבטיח להיות מעניין במיוחד, בעיקר בשלבים המתקדמים שלו.


"מסביב לעולם"- בדרך לגביע עוצרים באשדוד
אחרי שהפסידה במשחק הראשון ב-4 נקודות, השיגה וילנואבה ליל בגומלין ניצחון אדיר ב-20 נקודות הפרש, 73:53 והקבוצה שהדיחה בחצי הגמר את מכבי אשדוד מהיורוקאפ הניפה את הגביע.

תם החלום: אשדוד הודחה בחצי הגמר
מ.ס אשדוד הגיעה למשחק הגומלין בליל עם יתרון של 9 נקודות מהמשחק הראשון, אבל הציגה יכולת התקפית חלשה להחריד לאורך כל המשחק וסיימה בהפסד 56 – 72. למרות שאשדוד קלעה היום ב30% מהשדה ולא קיבלה תרומה משמעותית מהייטאוור או קלארק, היא עדיין איכשהו הגיעה למינוס 55 – 66 עם דקה לסיום. ליל, ששיחקה נהדר במחצית השנייה, שמרה על הניצחון המוצדק מהקו.

9 בום
המשחק הראשון של חצי גמר היורוקאפ היה צמוד ופיזי, והקהל האשדודי שגדש את האולם יצא ממנו מאושר עם 66 – 57 בסיום לאשדוד, שזה היה גם יתרון השיא שלה במשחק. עם דקה וחצי על השעון הצרפתיות עוד היו במינוס 57 – 60 בלבד, אבל אשדוד הצליחה למצוא את הדרך לייצר לעצמה מרווח נשימה לגומלין, בריצה שנחתמה עם שלשה אדירה של שי דורון במתפרצת. ביום חמישי בצרפת (20:45, ישיר בערוץ 55 או 56) אשדוד תנסה לשמור על היתרון ולהעפיל לגמר יורוקאפ היסטורי.

SOPRON WHO?!?!?
הערב (19:40, שידור ישיר בספורט 5) תפתח מ.ס אשדוד את שלב חצי גמר היורוקאפ נגד וילנובה הצרפתית. ליאור חי צדקה עם פריוויו ראש בראש לקראת המשחקים שיכולים להוביל את אשדוד למשחק הגמר על הגביע.

הישג לאשדוד- חצי גמר היורוקאפ
ניצחון ענק לבנות אשדוד הערב בגומלין רבע גמר היורוקאפ- 87:60 על שופרון ההונגרית. אשדוד שלטה במשחק כבר מההתחלה ולא נתנה להונגריות סיכוי להתקרב. שי דורון עם 26 נקודות, טיפאני ג'סון עם 15 ו11 רב'.


cker();