מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
נשים באירופה
עורכים:

ישראליות בחו"ל - 14/3
בשבוע הבא גמר היורוקאפ בו יתמודדו שי דורון ודינמו קורסק, אבל עוד קודם לכן בשבוע משחקי ליגה דורון הצטיינה בקבוצתה עם 17 נקודות אך לא מנעה הפסד ליגה שישי. במכללות הפסדים לנציגותינו.

שי דורון בגמר היורוקאפ
שלוש שנים אחרי שהובילה את רמלה לגביע היורוקאפ, שי דורון תשתתף שוב במעמד והפעם במדי דינאמו קורסק שהפסידה לאיסטנבול של לירון כהן אך עלתה לגמר, לקראת דרבי רוסי. עדכון שגרירות - בפנים.

שי דורון בדרך לגמר היורוקאפ
במפגש בין שתי עמודי התווך של נבחרת ישראל, שי דורון ודינאמו קורסק ניצחו באיסטנבול את לירון כהן וקבוצתה, 86 – 70.

עדכון ישראליות בחו"ל, 21 בפברואר
השבוע עדכון קצר על נציגותינו בחו"ל, בשבוע שלפני חצי גמר היורוקאפ בין כהן לדורון. בנוסף - נשלים חוב לדניאל דיאמנט שמשחקת השנה בהונגריה וביורוליג.

ישראליות בחו"ל 14/2- דרבי ישראלי ביורוקאפ
שי דורון עם 22 נקודות העלתה את קבוצתה דינמקו קורסק לחצי גמר היורוקאפ. איסטנבול ולירון כהן הזיעו נגד ננטס אבל השיגו ניצחון קטן וגם הן בחצי הגמר, כך שצפוי לנו "דרבי ישראלי" בשלב הבא של המפעל. עדכון גם משוויץ ומהמכללות - בפנים.

ישראליות בחו"ל - 07/02
שי דורון ולירון כהן הצטיינו במשחקי החוץ של רבע גמר היורוקאפ ועזרו לקבוצותיהן לשים רגל וקצת בחצי גמר הגביע. עדכון גם משוויץ ומהמכללות - בפנים.

עדכון ישראליות בחו"ל- 24/1
לירון כהן ושי דורון השלימו עם קבוצותיהן ניצחונות כפולים והעפילו לרבע גמר יורוקאפ. השתיים גם ניצחו במסגרת הליגות הסדירות וסגרו שבוע מוצלח באירופה. עדכון גם ממשחקי הישראליות במכללות.


cker();