מחזורים קודמים | לינקים | לוח משחקים | טבלה | ראשי
ליגת קיץ אתנה
עורכים: שי ברק

ליגת הקיץ: אדומות עם ניצחון שני
במחזור השני של ליגת הקיץ הצליחו בנות נבחרת הנערות לגבור על נבחרת הקדטיות, אחרי מחצית ראשונה צמודה. האדומות המשיכו להרשים עם ניצחון שני בטורניר על הקבוצה הכחולה שסיפקה גם היא מצידה כמה מהלכי כדורסל יפים, אך איבדה סיכוי להגיע לגמר. הליגה תמשך בשבוע הבא בימים שני ושלישי (ערב הגמרים).

ליגת קיץ: סיכום מחזור ראשון
ליגת הקיץ יצאה אתמול (שני), לדרך עם הפתעה אחת כשהקבוצה האדומה גברה על נבחרת הנערות. במשחק השני הרשימו שחקניות הקדטיות כשבמשחק בקצב גבוה ברחו לנבחרת הכחולה ולא התקשו לנצח אותה. סיכום המשחקים בפנים. המחזור הבא, יום חמישי, 9/7 החל מהשעה 16:30 בזיסמן

מעניינת מתמיד- היום נפתחת ליגת הקיץ
אמנם לא עם שמות גדולים (ואולי דווקא בגלל זה) יהיה מסקרן במיוחד להגיע הקיץ לצפות בליגה שמאגדת את שחקניות נבחרת הנערות, הקדטיות וכמה שמות מסקרנים במיוחד של שחקניות שמגיעות מהמכללות או צעירות מליגת העל שלא קיבלו יותר מדי הזדמנויות. מתחילים מחר ב-17:00, הלו"ז המלא בפנים. האתר ילווה את הליגה בסיקורים ובעיקר בהיכרות קצת יותר מעמיקה עם השחקניות שאתם פחות מכירים.

בקרוב היא חוזרת- ליגת קיץ IV
בחודש יולי, תתקיים זו השנה הרביעי ליגת הקיץ. "אתנה" ואיגוד הכדורסל ממשיכים גם השנה, זו השנה הרביעית ברציפות, לקיים את הטורניר המסורתי, שנועד לקדם את השחקנית הישראלית ולסייע לנבחרות ישראל הצעירות. הטורניר יתקיים בחודש יולי (5-15/7) וההרשמה נפתחת היום ותמשך במהלך חודש יוני. כל הפרטים והמידע לפרטים והרשמה- בפנים. יהיה קיץ חם.

ליגת קיץ 2014- סיכום הטורניר
טורניר ליגת הקיץ שהתקיים השבוע החזיר קצת מההייפ שהיה בסיבוב הראשון עם כ-200 אוהדים מדי ערב משחקים. טעמנו מהיכולות של השחקניות וכעת מחכים בציפייה לסיבוב נוסף שיחמם את הקיץ. העתודה של איזנברג ונוי השלימו ניצחון שלישי וזכו בטורניר, אנט סנואו והדר לוי הצטיינו.

הערב: ליגת הקיץ יוצאת לדרך
השבוע תתקיים ליגת הקיץ 2014, שתאפשר הזדמנות ראשונה להתרשם מנבחרות ישראל הצעירות רגע לפני שההכנות לטורנירים ייכנסו לשלב המכריע. עוד תזכו להזדמנות להינות משתי קבוצות (ורודות וסגולות) על טהרת ישראליות ליגת העל, לאומית ונערות. הסגלים ותוכנית המשחקים בפנים. המשחקים ייערכו בזיסמן ו"לידר" הכניסה חופשית.

היא חוזרת: ליגת הקיץ "אתנה" 3
גרסת 2014 של ליגת הקיץ אתנה תצא לדרך, בחודש יוני, במתכונת שונה ומרעננת. השנה בפעם השלישית ברציפות תתקיים ליגת הקיץ שמובילים "אתנה" ואיגוד הכדורסל, היא צפויה להתקיים בתחילת החודש הבא וההרשמה תמשך עד לסוף החודש, כל הפרטים, בפנים. מספר המקומות מצומצם מתמיד, אז "מהרו להירשם" אינה עוד סיסמא אלא המלצה.


cker();