עברו את סימסטר א'
נדב כהן ,22/11/2009

ברק נתניה הוכיחה המון בגרות במחזורים האחרונים והתאוששה מההפסד באשקלון עם ניצחון שכולו הצהרת כוונות. נדב כהן התרשם מאוד מהרצון האדיר של חבורת אלפסי מול האדומים.

ברק נתניה התמודדה במחזורים האחרונים עם כמה מבחני בגרות, ועברה את כולם באופן מרשים. המבחן הראשון היה במשחק נגד עפולה, מפגש של שתי עולות חדשות שבאו לגשש: מי יכולה להיות פקטור רציני בליגת העל ומי תילחם בתחתית. משחק כדורסל גדול לא היה שם, אבל נתניה נלחמה והביאה ניצחון שהעמיד אותה על 0-3, המטרה האופטימית של ראשי הקבוצה מתחילת העונה.

המבחן השני קרה בשבוע שעבר באשקלון ולמרות שנתניה הפסידה שם, הבגרות של הקבוצה הובילה אותה לניצחון הערב. במקום להתעסק בעצבים על השופטים שאישרו סל ניצחון לא חוקי והרחיקו את "הדוור" מרקו קילינגסוורת' - השחקן החשוב ביותר בקבוצה - אריק אלפסי הכין את החניכים שלו באופן מושלם לירושלים, והשתמש בכל כלי שיש לו כדי להוציא את ירושלים מהפוקוס.

כי ירושלים, גם כשהיא באה בהרכב חסר ללא תומפסון וששון, היתה אמורה לטחון את נתניה בצבע ולהוביל את הקצב ההתקפי. וזה לא מה שקרה, הודות להגנה איזורית מושלמת של נתניה, משחק אדיר של טוני וושהאם והלכידות שטבועה בקבוצה הזאת, לכידות שהביאה לה את הניצחון.

דיברנו על הלכידות גם בתחילת העונה כפקטור מהותי אצל ברק נתניה, ועכשיו אפשר להסביר: גם גיא גודס ואורי קוקיה דיברו אחרי המשחק על הרצון האדיר של שחקני נתניה לקחת את המשחק. טוני יאנגר נשלף ממעמקי הספסל כדי לתת משחק של דאבל-פיגרז, שון ויינשטיין הצעיר עלה כדי לתת לפינוק קצת דקות של מנוחה והמנהיגות של שמוליק ברנר המשיכה להחזיק את כולם כגוף אחד.

קבוצה כמו ברק נתניה יודעת עד כמה האופי הקבוצתי שלה יקבע את ההישגים. בינתיים, היא עומדת במבחן האופי שלה באופן מעורר כבוד. בשבוע הבא נגד חיפה, מחוץ לאולם הכל-כך ביתי שלהם, יש לה הזדמנות נוספת להוכיח.






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
הצבעת אי-אימוןשובה של הקלישאה הלאומיתרגרסיה בתחרותיותשלשה לפוריםמודעות עצמית זה לא מספיקחם במלחה במוצ"שאקטיביזם שיפוטיסומכים על הניסיםמעבר אחד, שלוש שאלותג'נינגס הוא לאמכבי "אנדרסון" ת"אמשחק של הפכיםלהתראות מוישל'העשינו הפוך, קיבלנו נס. ועכשיו לקצפתהתקווה האפריקאית בבייג'יןלהחזיק מעמד עוד יומייםטובה תחת טובה



© כל הזכויות שמורות
cker();