אלבז ובוכמן. בעונה הקרובה הם באותו צד



הערעור התקבל: באר יעקב בלאומית
ברק חקלאי ,12/08/2013

הקבוצה שהורדה לארצית, הצליחה לשכנע את הבקרה כי תוכל לשלם את חובותיה ולהעמיד תקציב לעונה הקרובה. רז אלבז, יפתח בוכמן ואיגור סימין חתומים כמו גם שני הזרים שהצטרפו לפני חודש. "נכין קבוצה רזה אך רעבה שתדע לנשוך" אמר יו"ר המועדון, איציק דבש.

האם זהו אקורד הסיום בנושא מכבי "איתי" באר יעקב והליגה הלאומית? ככל הנראה שכן. כזכור לפני מספר ימים הודיעה הבקרה לאנשי הקבוצה כי בעקבות החובות לנושים מהעונה החולפת לא תוכל הקבוצה לפתוח את 2013/14 בליגה השנייה ותאלץ לנשור לארצית.

ראש המועצה שהבין את חשיבות קבוצת כדורסל לבאר יעקב עשה מאמצים רבים כדי לשנות את ההחלטה, שיתף את מועצת העיר בנושא וכן את החשב ויחד הגישו ערעור לבקרה. כבר בשבוע שעבר עשו אנשי באר יעקב מהלכים כדי לשנות את ההחלטה ואמש (ראשון) בישיבה רשמית של מליאת הבקרה הוחלט לקבל את ערעורה של הקבוצה בתנאים מגבילים.

את חובותיה מעונת 2012/13 תפרוס הקבוצה לשלושה תשלומים, אחד מוקדם ועוד שניים בשלב מאוחר יותר של השנה. "עשינו את כל המאמצים כדי שהקבוצה תישאר בליגה", אמר היו"ר איציק דבש. "הוסבר לכל הגורמים את חשיבותה של קבוצה בליגה הלאומית למקום כמו באר יעקב. אני שמח שהבקרה הלכה לקראתנו ושראש המועצה לקח את העניינים לידיים והשפיע על התוצאות".

באר יעקב סיכמה במהלך התקופה האחרונה עם רכזה הפותח של הפועל כפ"ס בעונה החולפת, רז אלבז, כמו גם עם שחקנה לשעבר, יפתח בוכמן, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון. שני הזרים, ג'סטין בייקר ורג'ינלד דלק שהוחתמו על תנאי, אמורים להוות גם הם חלק מרכזי בקאדר. המאמן, ירון אביב, היה שמח מאוד לראות את איגור סימין ממשיך, אך השחקן עדיין לא קיבל החלטה למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת. הפורוורד הצעיר, אלמוג ברק, הצטרף אף הוא כמו גם יוסי סביה ובן פוקס. נדב דבש ממשיך במועדון. לסיכום אמר היו"ר: "בשונה משנים עברו, הפעם נבנה קבוצה רזה אך רעבה שתדע לנשוך".

מאיגוד הכדורסל נמסר: "מליאת הרשות לביקורת תקציבים התכנסה אתמול ודנה בערעור של קבוצת מכבי באר יעקב. המליאה אישרה מתווה להסדר פירעון הבטוחה של המועצה המקומית באר יעקב. כעת ממתינה המליאה לאישור המתווה לפרעון ע"י רשות המועצה באר יעקב ואם תעמוד בתנאים אלו תוכל לשחק בליגה הלאומית בעונה הבאה, וזאת בכפוף למילוי כל הדרישות כמתחייב מתקנון ביקורת התקציבים".






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
"הכרטיס האדום"ואלה שמותההצגה הכי טובה בליגההיכל הדמעות אלופת הקייטנותקצת חבל, לא?איפה הם היום קפצו מעל הפופיקראויים ללבוש את המדים הלאומייםנו נו נו לנוערלפעמים חלומות מתגשמיםבני השרון - קרית אתא: רשמיםכחול לבן חדש בריח של ישןכאב הראש של צביקה



© כל הזכויות שמורות
cker();