כחול לבן חדש בריח של ישן
ברק חקלאי ,18/08/2008

מאיר טפירו שוב הציל את הנבחרת במשחק האימון מול בלגיה, ברק חקלאי חושב שהגיע הזמן למצוא "משיח חדש" לפני שיהיה מאוחר מדי.

לפני הכול אני רוצה לציין שאני אוהד שרוף של הנבחרת והצלחתה חשובה לי מאוד.

יש עוד מישהו שעברו לו פלאשים במהלך המשחק של הנבחרת נגד בלגיה אל הקמפיניים האחרונים של הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה?

מי שלא ראה את המשחק או את התקציר שלו לא הפסיד הרבה. שוב פעם הנבחרת בפיגור במחצית ולקראת סיום המשחק מגיע ה"משיח" (תרתי משמע) טפירו עם עזרתו של ה"נביא" גרין ומצילים את הנבחרת מביזיון נגד נבחרת בלגיה הגדולה שהגיעה ללא שני הכוכבים שלה למסע המשחקים בארץ.

יש בנבחרת החדשה שלנו כ"כ הרבה שחקנים "חדשים" וטובים שאפשר לבנות עליהם שלפי דעתי צריך להפסיק את הצלת המולדת כל משחק מחדש ע"י טפירו. שלא תבינו אותי לא נכון, הוא עושה את זה מצוין, הבעיה היא שבקמפיין הבא של הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה (עוד שנתיים) ככל הנראה שטפירו כבר לא יהיה (הוא יהיה בן 35) ואז מה יהיה? מי יהיה ה"משיח" החדש?

צביקה ועוזריו חייבים לתת את הכדור בדקות המכריעות, כבר עכשיו ולא בעוד שנתיים, לשחקנים הצעירים שהם חושבים שיובילו את הנבחרת בקמפיין הבא, בין אם זה הלפרין, לימונד, אוחיון, פניני או כספי (הם מספיק טובים, לא?).

יש המון פוטנציאל בנבחרת הזאת, פוטנציאל שלא היה כאן כבר שנים רבות, חייבים לנצל את הפוטנציאל הזה עכשיו ולא להתחיל בניסויים בעוד שנתיים...







כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
הערעור התקבל: באר יעקב בלאומית "הכרטיס האדום"ואלה שמותההצגה הכי טובה בליגההיכל הדמעות אלופת הקייטנותקצת חבל, לא?איפה הם היום קפצו מעל הפופיקראויים ללבוש את המדים הלאומייםנו נו נו לנוערלפעמים חלומות מתגשמיםבני השרון - קרית אתא: רשמיםכאב הראש של צביקה



© כל הזכויות שמורות
cker();