בני השרון - קרית אתא: רשמים
ברק חקלאי ,22/11/2008

ברק חקלאי כמעט הלך הביתה כבר באמצע הרבע הראשון, אבל קרית אתא ובעיקר ניב ברקוביץ', השאירו אותו במטרווסט עד הסוף, אז הוא שלח לנו את רשמיו משתי הקבוצות.

כשהגעתי לאולם במטרווסט האוירה בקהל הייתה של נצחון קליל לשרונים על אתא, שלא נראית טוב, בלשון המעטה, מתחילת העונה. אלא שלאורחים היו תכניות אחרות והם כמעט קלקלו לבית-הלחמי את המאזן המושלם לפני היורוקאפ.

בני השרון
סיסה - שחקנים באים, שחקנים הולכים, מאמנים באים, מאמנים הולכים, אבל סיסה לעולם נשאר. מה בני השרון הייתה עושה בלעדיו. משחק מצויין שלו שכלל מלחמה בהגנה, נקודות חשובות וגם אס' לחבריו לקבוצה.

בלצ'ר – קוקי חוזר לעצמו לאט לאט והיום עם כמות נקודות יפה (16) ואחוזים מצויינים ל-3 (80%). אקוניס יכול להיות רגוע לגביו להמשך העונה.

טפירו – משחק סביר לקפטן השרוני שניהל את המשחק טוב בהמלך הרבע הראשון מה שעזר לקבוצה לפתוח פער משמעותי ברבע הראשון. 8 אסיסטים זאת הכמות המצופה ממנו...

יצחקי – קלע את הנקודות שלו אבל עשה כמה שגיאות ברבע השלישי והרביעי שכמעט ועלו לקבוצה שלו בהפסד. חייב להיות יותר אחראי ומרוכז לקראת הסוף אם הוא רוצה להיות שותף לדקות המכריעות.

בית הלחמי – אין ספק שעשה שינוי בקבוצה. לשחקנים יש מוטיביציה איתו והם נראים מחוברים מאז שהגיע, אבל סדרת הניסויים שערך ברבע השני וברבע הרביעי (קווינטיס ומונסון יחד כגבוהים של הקבוצה) סיכנו את הנצחון של השרונים. לבסוף התעשת וסיים את המשחק עם החמישייה למעט יצחקי (כץ במקומו) מה שהבטיח את הנצחון.

קריית אתא
ברקוביץ' - משחק מצויין לאח הקטן של רועי שלא פחד לקחת אחריות וקלע נקודות חשובות שעזרו לאתא לחזור למשחק. שרק ימשיך ביכולת הזאת ואולי הוא עוד יגיע רחוק.

קמינסקי – חייב לחזק את הקבוצה בעוד זרים. אתא נראתה היום בשלבים רבים כמו קבוצת אמצע טבלה בליגה הלאומית ולא כמו קבוצת ליגת על. הוציא את ברקוביץ בשלב מכריע במשחק אחרי שאתא כבר הצליחה לחזור ויכול להיות שזה עלה לו במשחק.






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
הערעור התקבל: באר יעקב בלאומית "הכרטיס האדום"ואלה שמותההצגה הכי טובה בליגההיכל הדמעות אלופת הקייטנותקצת חבל, לא?איפה הם היום קפצו מעל הפופיקראויים ללבוש את המדים הלאומייםנו נו נו לנוערלפעמים חלומות מתגשמיםכחול לבן חדש בריח של ישןכאב הראש של צביקה



© כל הזכויות שמורות
cker();