זה לא אתה, זה אני
שרון קינן ,02/12/2008

שרון קינן לובש על עצמו את השמלה הכתומה של מכבי ראשל"צ ופונה במכתב פרידה עצוב ל"בית מכבי", שהרומן איתו לא הצליח להבשיל לכדי מחוייבות ראויה.

בית מכבי היקר,

כשדיברו עלייך לראשונה, אני עוד הייתי בחורה צעירה ומרדנית שמנסה לקרוא תיגר על הצמרת של הכדורסל הישראלי. אתה עוד היית חלום רחוק ואני נאלצתי להסתפק בינתיים ברומן ארוך וממושך עם בחור קצת פחות מושך אך מאוד נאמן בשם "גן נחום". פעם בתקופה, הייתי מטיילת עם החברות למערב העיר ומתרברבת ביסודות של מה שאמור להיות בעלי לעתיד.

בזמן שהמשיכו לבנות אותך, הספקתי לראות כמה בחורות מהפריפריה מקדימות אותי ותופסות להם גברברים יפי-תואר באשקלון ובנהריה. אפילו לחברה האדומה שלי מהבירה כבר הבטיחו חתונה מרגשת עם גבר שרירי ורחב מימדים. אתה בינתיים קיבלת רגליים קרות והמשכת לדחות את מועד החתונה בינינו.

למרות כל העיכובים, יום החתונה הגיע. השקענו לא מעט באירוע הגדול ואפילו החלטנו להביא להקה מיוון. חברות שלי שפגשו אותך בפעם הראשונה אמרו לי: "חשבנו שהוא יותר גדול, אבל הוא נורא חמוד". האמת שאתה באמת קצת רזה יותר לעומת הגבר החסון שהבטיחו לי בהתחלה אבל איך אני יכולה לוותר על פנים יפות שכאלה.

החתונה עצמה לא הייתה הדבר הכי נעים שבעולם. אמנם הטקסים המוקדמים היו מפוארים ביותר אבל אני לא מבינה את הדחף הגדול הזה שלך להזמין את הלהקה היוונית הזו. עם כל הכבוד לזה שהיא אולי הולכת להיות אלופת אירופה, אתה כבר אמור לדעת שבשום סיטואציה, אני לא אוהבת לקבל 30 הפרש בראש ובטח שלא ביום החתונה שלי. "גן נחום" בחיים לא היה עושה לי את זה.

הליגה בינתיים התחילה והיחסים בינינו לא בדיוק עלו על דרך המלך. הלכנו ליועץ נישואים, ניסיתי להשתנות, אפילו החלפתי מאמנים אבל זה לא זה. האמת שבסופו של דבר, אין לי טיפה של כעס עלייך. במצב הנוכחי שלי אני כנראה לא ראויה לך. באמת שלא.

• כי לא מגיעה לך אשה שקולעת אצלך רק 62 נק' למשחק וסופגת 82.

• כי לא מגיע לך אשה שכבר הספיקה פעמיים אצלך להציג רבעים של 10 נק' ומטה.

• כי לא מגיע לך אשה שמצליחה לקלוע אצלך רק 13 שלשות מתוך 66 ניסיונות (19.5%).

• כי לא מגיע לך אשה שלא מצליחה לקחת אצלך יותר מ-30 כדורים חוזרים למשחק ובדרך גם מאפשרת ליריבה לקחת 40 כאלה, 14 מתוכם בהתקפה.

• כי לא מגיע לך אשה שבקושי הצליחה אצלך להוביל במשחק.

• כי לא מגיע לך אשה שמשחקת עם זר וחצי.

• כי לא מגיע לך אשה שממוצע הנק' של הזרים שלה הוא בקושי דו ספרתי (10.2).

• כי לא מגיע לאוהדים שפוקדים אותך מדי שבועיים לראות כזאת רמה.

אל תנסה לשכנע אותי אחרת. אני גם ככה שברירית, בעיקר באזור הצבע. אני לא בנויה לקשר הזה עכשיו. באמת שאתה גדול עליי. כנראה שאני לא יכולה לשחק כשצופים עליי ב-360 מעלות. תבין, אני בכלל עושה את זה בשבילך. אתה לא צריך אותי. אם אני לא אמשיך להדביק במחלותי את החברות מר"ג וקרית אתא, אתה עוד עלול למצוא את עצמך מארח בשנה הבאה את בארי וכוכב יאיר. זה לא בדיוק אולימפיאקוס, אתה יודע. למה לך לעשות לעצמך את זה?

בעוד שבועיים מגיעה החברה מירושלים לביקור. כלפי חוץ, אני אמשיך להשוויץ מולה בגבר החדש שלי, בעוד היא עדיין ממשיכה לייחל לכזה, אבל בפנים אני אשתדל שלא לעשות בושות. אם במכבי יהיו נחמדים, יתכן אפילו שאספיק לשדרג עד אז את הופעתי החיצונית. בכל מקרה, אני לא מבטיחה שזה לא יסתיים כמו בפעמים הקודמות. אסור לך לסמוך עליי יותר כפי שהבנת.

אחרי המשחק הזה, הליגה תצא לפגרה ואני חושבת שזה הזמן המתאים לקחת לפחות פסק זמן אחד מהשני. אני אשאיר אותך לטובת רוני בראון, רון קופמן ומאבקי הכדוריד ואחזור זמנית לגן נחום. לך תדע, אולי זה רק יעשה לנו טוב בסופו של דבר.

אל תהיה עצוב. זה לא אתה, זה אני.

באהבה
מכבי ראשון






כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
אז למה לא סדרות בעצם?בין ניו זילנד ואור יהודהמשעמם לא יהיה כאןNBA- המצעד השבועי - 11/12NBA- המצעד השבועי - 4/12NBA - המצעד השבועי - 27/11NBA- המצעד השבועי - 20/11הפלישה החולונית לראשוןהבעיות של זיו ארזהמערב הלא פרועאולימפיאקוס בעיר הייןהבהלה לזהבנהריה - רוצה להמשיך במומנטוםNBA: זוהי שקיעתה של הזריחהפלייאוף NBA - חמשת הסיפורים החמיםככה לא לוקחים אליפות, סטיבי.



© כל הזכויות שמורות
cker();