קריזה - פרק שני
שלומי פרי ,11/12/2004

שלומי פרי ממשיך לפרוק תסכולים על מה שקורה בכדורסל הישראלי ובמסביב לו.

זלזול בקוראים

את הקטע הבא ראיתי באחד מאתרי האינטרנט הבכירים:
"שאנל רייט המצוינת הובילה את קלעיות הפועל ת"א עם 27 נק', מריאנה רגוז הוסיפה 20 ולאיה טרנר נתנה משחק נהדר עם 17 נק' ו-18 ריב'. לאטונה ג'ונסון קלעה 25 למפסידות.
בני-יהודה, גם היא עם 9 נק', גברה בביתה 74:79 על בנות רעננה/הרצליה. לקו וולינגהאם הובילו את המנצחות עם 20 נק' וסיוון בללי הוסיפה 16 משלה.
הפועל חיפה/מוצקין גברה בביתה 79:83 על מתנ"ס תל-כביר. 26 נק' של טיי בילרט ו-12 נק' של לינדה בראון, לא הספיקו למפסידות"

כמי שעוכב וקצת מכיר את כדורסל הנשים, ניסיתי לחפש בליגה שחקנים בשם טיי בילרט, גם לינדה בראון אין פה. יש טאי דילארד ולאנידרה בראון.
לבלליס יש "ס" בסוף השם. לקו זאת ליקו, וולינגהאם זאת ויליגהאם. לאיה טרנר זאת בעצם להטויה טרנר ולאטונה ג'ונסון היא לה טוניה ג'ונסון.

טעויות קורות וגם אצלנו באתר יש ולא מעט, אבל כשבכל שם שני יש טעות זה כבר זלזול וחוסר כבוד ואפילו עצלנות.
אז לתשומת לבכם, שם באתר האחד.


הפרישה של שמעונוביץ'
הפרישה של חיים שמעונוביץ' מכדורסל עברה בתקשורת בשתיקה אבל היא סממן מאוד עצוב למה שקורה בכדורסל שלנו.
הליגה הישראלית תמיד היתה ליגה של פורוורדים אבל השנה זה רק הולך ומחמיר ולסנטרים הישראלים, אולי מלבד ארז מרקוביץ', בעונה נהדרת, אין מה לחפש פה.
ישראל שיינפלד הרבה יותר טוב העונה באירופה מאשר בליגה, שיינפלד שהוא גם ככה לא שומר גדול, לא מסוגל לשמור על אף אמריקאי גבוה, אבל באירופה הוא מסתדר לא רע עם הסנטרים הכבדים של היבשת.
לאשקלון אין אף שחקן בעמדה 5, כנ"ל בני השרון, מכבי פתח-תקוה, מ.כ חיפה, אפילו קימאני פרנד הוא לא ממש סנטר, לראשון לציון אין סנטר אחרי עזיבת שמעונוביץ',
העמדה הזאת כמעט לא קיימת בליגה הישראלית. יניב גרין, ארז מרקוביץ' וישראל שיינפלד הם אחרוני המוהיקנים היודעים לשחק עם הגב לסל.

שמעונוביץ', עבד קשה שלוש שנים באוניברסיטת הוואי, בשביל להגיע לארץ ולראות שהוא פשוט לא מתאים לליגה שלנו. חבל ומעצבן בעיקר כי אנחנו כמהים לשחקנים גבוהים ומחפשים בנרות גבוהים בגילאים הצעירים, אבל מה הטעם ?
אם הגבוהים האלה מגיעים לגיל בגרות ולא מתאימים לכדורסל הישראלי.


שרשרת הבוסמנים של חיפה
כמות הבוסמנים שמוזכרת בזמן האחרון בהקשר של מ.כ חיפה היא פשוט שערורייתית, זה התחיל באלדרסון שבא ושוחרר, דראזן טומיץ' שלא בא בכלל, דני לואיס שפתאום לא שוחרר מהקבוצה שלו, מילאן רליץ' שבא להיבחן ולא היה טוב ובטח שכחתי עוד אחד או שניים בדרך.

תקראו לזה מה שתקראו, חוסר מזל, צירוף מקרים, רצון להביא את הטוב יותר או מה שתגידו. לי זה פשוט נראה חוסר רצינות של האנשים המחליטים בחיפה.

בקשה מאב טרי
כאב טרי לילד בן ארבעה חודשים, מצוקה חדשה נכנסה לחיי: שעות המשחקים.
המשחקים בכדורסל הישראלי מתחילים בשעות 19:00-20:00
עד לפני ארבעה חודשים, זה היה מצוין, אבל עכשיו זה פשוט סיוט. השעות האלה שבהן אתה אמור להתרווח על הכורסא ולצפות בהנאה או לנסוע למגרש בהתלהבות הן בדיוק השעות שהעולל צריך לעשות מקלחת וללכת לישון. למי שאין לו ילדים מדובר בשעות הקשות של היום. הילד עייף, בכיין, עצבני, נודניק ומביא את הקריזה, וגם אמא שלו נהיית עייפה, עצבנית ומפחידה. משימת המקלחת נופלת בעיקר על האבא, וגם הנדנודים האין סופיים עד שהוא יירדם הן בדרך כלל נחלת האב. בקיצור סיוט לא קטן ובדרך כלל שעות של התמוטטות עצבים
אז אם אפשר להזיז את המשחקים ככה ל 5 בצהריים או לחילופין ל 10 בלילה, זה מאוד ישמח אותי והמון אבות אחרים. תודה


פרידה ממכבי תל-אביב
בעקבות ההחלטה התמוהה והמעצבנת של טלעד להעביר את "המשאית" לימי חמישי במקביל למשחקי מכבי ת"א, נותר לי רק לאחל למכבי בהצלחה בהמשך העונה, אני אחזור לראות אותם בטופ 16 לכשייסתימו שבעת הפרקים הנותרים בסדרה המשובחת. (גילוי נאות: כותב שורות אלה כתב גם את הסדרה - ולא שוכח להזכיר את זה בכל הזדמנות )









כתבות אחרונות באתר
Print



ארכיון טורים
ילדי מפתחפיינל פור הנוער - ארבע הערות10 הפנים החדשות בלאומיתארבע הגדולותיש עתיד !משפטים ממלחה"צעד וחצי" בפטרולעם הפנים למערבערב טוב לך אוהד הפועל חולוןחריש עמוק 2 - פלייאוף הנוער יוצא לדרךחריש עמוק 2 - תגובת האיגוד 2דבר המערכת: מדיניות הענישה הקלה ממשיכהמספר חזק: טפירו - הדלקת נגד הרצףהשופטים ניצחו לירושלים את המשחקשינויים בחוקה - הסבריםחריש עמוק מיוחדנוסטלגיה לאומית - העולות הגדולותלמה לעזאזל אני עושה את זהחריש עמוק - נזכרים בקאופמןרשמים מהגמריםדבר המערכת: הכל על הכתפיים של באר-שבע ור"גאיזה משחקרמת-גן 83 - עפולה 87: גלריית תמונותדבר המערכת: בנות של כדורגלניםדבר המערכת: בעקבות בארקלידבר המערכת: יודעים לקפוץ, אבל לא לקלועקיץ חורפיסיפורו של המחנה הקצר בעולםשניים משלנולא להיות רק תפאורהחוזר לחולוניההתסריט הכי הזויקדחת אפריל ב"ספסל"קליפורניה בידינודבר המערכת: הבו לנו אליפותלא כואב הלבזכאי ורע לובראש של פיניעל העיוורוןליגת העל מתחילה היוםכל כלי כליאיש השנה של שלומיאיזה הבדלהאנשים של האליפותיומן מסע – פרק ראשון – נוסעים לבלגרדגעגועים לימים טוביםהבמה שלכםקריזה - פרק ג'חוויות ורשמים מחצי גמר הגביעקריזה - חלק ראשוןבושות מהעונשיןתנו לו לאמן



© כל הזכויות שמורות
cker();