ירושלים 88 - ז'לז'ניק 79: +/-
ספסל ,28/02/2007

האפקט של תשעת ימי המנוחה של ירושלים, הגנת האחוזים של דן שמיר וגם הצורך באד קוטה למרות הכל, בנוסף לפלוסים והמינוסים הרגילים מהניצחון של ירושלים ברבע גמר גביע יול"ב.

הפועל ירושלים הגיעה למשחק אחרי שבוע וחצי ללא משחק רשמי וכשהיא עדיין הולכת באוויר אחרי התקופה הנהדרת שכללה מעבר חלק על ז'לז'ניק וזכייה בגביע. את ההשפעה העיקרית של הרעב ראו בפרצופים של השחקנים שירדו לספסל. כמו בתחילת השנה, כל חילוף של שמיר התלווה בפנים חמוצות, כאשר בלטו במיוחד מרקוביץ' ואוסטין שהוצאו רגע אחרי שקלעו סל, שלדעתם הכניס אותם למשחק. בתקופה המקדימה, האופוריה שלטה, ויהיה מעניין לראות אם המצב יחזור לקדמותו.

דן שמיר הורה לשחקניו לכווץ את ההגנה ולאפשר לסרבים להשליך שלשות, במה שנראה כמו אמונה שלמה ב"הגנת האחוזים" של פיני גרשון משנים קודמות. אלא ש"הגנת הבלק-ג'ק" כמו שאנחנו מעדיפים לקרוא לה, היא גם הרבה עניין של מזל. ז'לז'ניק קלעה רק 1 מ10 השלשות הראשונות שלה אחרי ההפסקה ונפלה לפיגור גדול, אבל קלעה 6 מ8 האחרונות והצליחה לצאת עם תוצאה סבירה לגומלין.

רגרסיה משמעותית הורגשה במשחקו של אד קוטה, ונכון שלא פופולרי לדבר עליו, אבל קשה לנו לראות את ירושלים מתקדמת בלעדיו. על אף המשפט המיותר של עפר שלח אחרי הניצחון בלטביה בשלב הקודם ש"ירושלים ניצחה למרות 30 דקות של קוטה", אין ספק שקור הרוח, הניסיון וניהול המשחק של הרכז הזר היו חיוניים מאוד בונטספילס, וכך יהיה גם בסרביה. להזכירכם, את ניצחונות החוץ הגדולים שלה העונה ביול"ב עשתה הקבוצה של שמיר עם קוטה ולא עם חג'ג' (סיינה, ברלין, ונטספילס).

פלוס/מינוס שחקני ירושלים
קוטה מינוס 6
טפירו פלוס 4
באוורס פלוס 11
גולמאץ פלוס 2
אוסטין פלוס 11
חג'ג' פלוס 15
פניני פלוס 3
מוריס פלוס 7
מרקוביץ' מינוס 2

ארכיון משחקים קודמים
הפסד 79-87 במוסקבה לחימקי: +/-

ניצחון 85-80 על סיינה: +/-

הפסד 66-68 בסופיה: +/-

הפסד 87-88 בבית לאוסטנד: +/-

ניצחון חוץ בברלין 92-75: +/-

הפסד בית לחימקי 75-85: +/-

ניצחון חוץ בסיינה 91-85: +/-

ניצחון בית על אקדמיק 85-62: +/-

הפסד חוץ לאוסטנד 66-82: +/-

ניצחון בית על אלבא 95-82: +/-

ניצחון בית על ונטפסילס 88-73: +/-

ניצחון חוץ על ונטפסילס 73-62: +/-







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();