אוסטנד 82 - ירושלים 66: +/-
ספסל ,10/01/2007

ההתחלות הגרועות של ירושלים, ההימור של שמיר, הקרדיט לבאוורס ואוסטין והסיפור הלא-נעים עם מרקוביץ', בצירוף כרגיל הפלוסים והמינוסים של התבוסה בבלגיה.

בתחילת הרבע הראשון ספגה ירושלים ריצת 0-12, בתחילת הרבע השלישי 6-1 ובתחילת הרבע האחרון 8-0. וכשכל רבע אתה מתעקש להכניס את עצמך לכזה בור, הסיכויים שתצליח לצאת ממנו שקולים לאלו של אבי אשכנזי להעביר חמש דקות בלי להזכיר את ארז מרקוביץ'.

במשחק בסיינה הלך דן שמיר עם האימרה הישנה לא מחליפים סוסים בעלייה, נשאר עם אותו הרכב כ18 דקות ושיחק אותה עם ניצחון חוץ גדול. אתמול, ההרכב שרץ 15-0 באמצע הרבע השלישי גמר את הסוס ונפל מהרגליים לאחר מכן. כמובן שבדיעבד היה מקום לשנות, ואולי אפילו לקחת פסק זמן לפני סוף הרבע השלישי, אבל הפעם זה לא קרה.

כמו כן, הקרדיט לאוסטין ובאוורס קצת מוגזם. אוסטין חוץ מכמה דקות ברבע השני לא הורגש בכלל בהתקפה ובהגנה כרגיל היה בור עמוק, בעוד באוורס נקלע לערב שחור משחור דווקא ביום הולדתו. אחרי קיצור הרוטציה המאולץ עקב פציעתו של נאור וכיוון שבניגוד לסליי מוריס לא יכול בעמדה מס' 3, שמיר יצטרך לתת יותר אמון בגיא פניני. לגבי ארז מרקוביץ' הסיפור שונה. יכול להיות שהוא לא מתאים לסוג משחק שכזה, אבל לשחקן במעמדו, סנטר הנבחרת וממש כבר לא ילד שרק עלה מהנוער, כדי להודיע לפני אם לא מתכוונים לשתפו כדי לא ליצור כדור שלג מיותר. כולם ראו בטלוויזיה כמה מרקוביץ' כועס, וכמה אפאטי הוא היה כשכבר נזרק למגרש בצורה מעליבה. חבל.

פלוס/מינוס שחקני ירושלים
קוטה מינוס 11
טפירו מינוס 14
באוורס מינוס 20
אוסטין מינוס 14
גולמאץ מינוס 11
חג'ג' מינוס 4
מוריס מינוס 4
פניני מינוס 2
מרקוביץ' 0

ארכיון משחקים קודמים
הפסד 79-87 במוסקבה לחימקי: +/-

ניצחון 85-80 על סיינה: +/-

הפסד 66-68 בסופיה: +/-

הפסד 87-88 בבית לאוסטנד: +/-

ניצחון חוץ בברלין 92-75: +/-

הפסד בית לחימקי 75-85: +/-

ניצחון חוץ בסיינה 91-85: +/-

ניצחון בית על אקדמיק 85-62: +/-







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();